ton1944 Geplaatst: 20 februari 2014 Auteur Geplaatst: 20 februari 2014 Nu moet ik toch wel even lachen. Laat ons eens mee lachen
DIGIWIEW Geplaatst: 20 februari 2014 Geplaatst: 20 februari 2014 ja ik wil ook wel weer eens lachen Dreambox 7080 HD 1TB Tuner A bcm4506 dvb-s2 Tuner C si2166b dvb-s2 Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost
Moderator ceesv Geplaatst: 20 februari 2014 Moderator Geplaatst: 20 februari 2014 Een andere mogelijkheid is op het canaldigitaal forum een PM te sturen aan het Canaldigitaal webcare team. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
wanderer Geplaatst: 20 februari 2014 Geplaatst: 20 februari 2014 waarom zouden wij actie moeten ondernemen als jij weigert ons te laten weten waarover we actie moeten ondernemen Samsung 40D6510WS
ton1944 Geplaatst: 20 februari 2014 Auteur Geplaatst: 20 februari 2014 waarom zouden wij actie moeten ondernemen als jij weigert ons te laten weten waarover we actie moeten ondernemen Het is heel simpel. Het alleen al niet reageren op een e-mail is verwerpelijk. Dat is de kwestie. En dan gaat het niet om de inhoud van de mail. Een ieder heeft recht op een fatsoenlijk antwoord.
youriy Geplaatst: 20 februari 2014 Geplaatst: 20 februari 2014 Het idee van "een brief aan de directie" vind ik grappig. DIe gaat vermoedelijk direct de papierversnipperaar in. De ervaren CDS-klanten waartoe ik ook behoor weten allang hoe abominabel de klantenservice is. clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
Moderator ceesv Geplaatst: 20 februari 2014 Moderator Geplaatst: 20 februari 2014 Toch heeft Canaldigitaal een goed werkend vangnet, hun afdeling Webcare. Voor mensen die vastgelopen zijn in de organisatie verlenen zij een prima dienst. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
ton1944 Geplaatst: 21 februari 2014 Auteur Geplaatst: 21 februari 2014 Het idee van "een brief aan de directie" vind ik grappig. DIe gaat vermoedelijk direct de papierversnipperaar in. De ervaren CDS-klanten waartoe ik ook behoor weten allang hoe abominabel de klantenservice is. Wie heeft het hier nu gehad over "een brief aan de directie"? Kennelijk ben je niet alleen een lacherig type maar vooral ook fantasierijk.
youriy Geplaatst: 21 februari 2014 Geplaatst: 21 februari 2014 Ja dat idee had ik ook al. Maar mogelijk kunnen wij daar gezamenlijk wat aan doen. Ik denk aan een brief aan de directie van Cd. Last van geheugenverlies Ton? clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
Johan45 Geplaatst: 21 februari 2014 Geplaatst: 21 februari 2014 Denken aan is wat anders dan het ook werkelijk uitvoeren. Maar deze discussie gaat nergens over en zeker niet meer over een email adres van CanalDigitaal. CanalDigitaal stelt geen email adres beschikbaar voor haar klanten, contact verloopt via Mijn CanalDigitaal. Kom je wel op een of andere manier als particulier aan een email adres krijg je geen antwoord, je mail verdwijnt in de spam map Vult u rustig aan !!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen