Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Goedemorgen

Zoals de titel aan aangeeft....ik snap er helemaal niets meer van..

En dan wel van de zenderpakketten van CD

Mijn situatie...een familie hd pakket op de hoofdkaart en ik wil twee extra kaarten zonder Hd pakket.

tevens heb ik hd ontvangers en een duo lnb.

Nu was ik al zover dat ik op de extra kaarten RTL8 hd en Veronica HD kan gaan ontvangen  zonder de extra hd pakket.

Nou is mijn vraag en ik kan dit nergens terugvinden of ik NGC HD kan ontvangen op de extra kaarten.(volgens mij is de sd variant op zwart gezet) Vind trouwens NCG in sd ook prima op de extra kaarten.

Mijn tweede vraag..kan iemand mij een overzicht geven van de Nederlandse hd zenders die ik op mijn extra kaarten kan ontvangen zonder hd pakket?  Kan ik bv wel de basis hd zenders ontvangen op de extra kaarten of alleen de hd zenders uit het familie pakket niet....

En zoja worden deze hd zenders dan doorgegeven in SD..bv 13th street en Rtl lounge staan bij cd als extra hd zenders in het familie pakket. Kan ik deze zenders op mijn extra kaarten wel in sd bekijken?

kortom...

Ik snap er namelijk niets meer van...

aangepast door rayman11

Geplaatst:

bedankt voor de snelle reactie.

dus als ik het goed begrijp moet ik naar de hd lijst kijken bij de twee extra kaarten. (het gaat mij om het aanbod van de extra kaarten) 

dus alle (hd) zenders die "Basis" zijn kan ik met mijn extra kaarten (familie zonder extra hd pakket 5 euro) ontvangen?

lekker makkelijk dat canal digitaal haha

Geplaatst: (aangepast)

Beste rayman11

CanalDigitaal is een ramp als het gaat om duidelijkheid.

Maar het maakt helemaal niet uit of je naar de fastscanlijst van CanalDigitaal in de SD-volgorde of in de HD-volgorde kijkt. Er staan precies dezelfde zenders in alleen in een andere volgorde.

Ja, je kunt alle zenders van het Basis-pakket en het familie-pakket en ook STD (standaard zenders zoals Ned. 1-2-3 HD) op je extra kaartjes ontvangen, maar niet als er alleen maar achter staat HDTV.

aangepast door Sprietje
Geplaatst:

Oke dan begint het een beetje te dagen...

geen rtl4hd, rtl5hd, rtl7hd, sbs6hd, net5hd, dicovery hd en travel channel hd en brava hd....

voor de rest op de extra kaarten  alles hd en hetzelfde aanbod als de familie hoofdkaart..

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen