HRenate Geplaatst: 20 februari 2014 Geplaatst: 20 februari 2014 Hallo, Ik ben op zoek naar een Externe hardeschijf waar alleen een beheerder documenten op kan plaatsen waarna het een read only schijf wordt. Kan iemand mij helpen waar ik zo'n schijf kan kopen? Bedankt! Gr. Renate
Psychosammie Geplaatst: 20 februari 2014 Geplaatst: 20 februari 2014 Bij mijn weten bestaat zoiets niet. Misschien dat zoiets met TrueCrypt mogelijk is. Een andere optie is een NAS. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
winwiz Geplaatst: 20 februari 2014 Geplaatst: 20 februari 2014 Ze zijn er wel op hardware niveau maar niet echt goedkoop.. Kijk bijvoorbeeld eens naar Ironkey Je kunt dan een (gast)gebruiker alleen bepaalde rechten geven. Het kan inderdaad ook softwarematig zoals met Truecrypt volgens mij maar daar zou ik in moeten duiken.... Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen