Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste

we hebben zonet een Blade BM7000s proberen te gebruiken. Ik ontvang met degelijke kwaliteit 19.2 en 23.5 Astra satellieten.

Echter wanneer ik automatisch laat scannen , krijg ik geen vitaya, jim of HD kanalen. 

Op de eerste plaats waren we aan het zien waarom we geen vitaya zouden kunnen ontvangen. Als ik in de instellingen expliciet zet dat we op 12.192 (V) willen scannen, dan valt de kwaliteit terug naar 25 procent. Als ik hetzelfde doe op (H), dan komt het terug naar 75%. 

Zijn er nog mensen die met deze box werken en daarop wel alle zenders ontvangt of iemand die enig idee heeft waar ik nog kan zoeken?

mvg

Steve

Geplaatst:

Je kan geen zenders ontvangen als je maar 25% hebt.Heb je die op een bestaande schotel aangesloten,of heb je die met de ontvanger nieuw geplaatst?

Ik ken er nu niet veel van,maar ik denk dat de polariteit misschien niet juist is afgesteld is (lnb op arm),maar daar zullen de experts je wel meer weten over te vertellen.

Vertel misschien eens hoe je schotelinstallatie er buiten uitziet,dan is het gemakkelijker om te helpen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

Beste

de setup is de standaard tv vlaanderen setup met een dual LNB. Als we (het is de setup van mijn ouders) standaard box van TVV gebruiken, dan krijgen we wel alle zenders alsook de HD zenders. Als ik manueel scan op ID e.d. krijg ik op 12.129 27500 V geen enkele zender binnen. Ik kan ook APID en VPID ingeven, naast PPID, maar die waarden vind ik dus nergens terug. 

Wat het vreemde is, is dat met een andere standaard box ik wel alle zenders heb. Alle andere functionaliteit op de zenders die we wel ontvangen, werkt wel. (EPG, PVR e.d.) ...

Zijn er specifieke instellingen die je graag zou weten of waar ik moet naar kijken (Ik kan scannen op de 19.2E en 23.5E satellieten en eindig met een pak zenders, behalve zoals hierboven vermeld Jim, VItaya , MTV en bvb Een HD.) De smartcard wordt herkend, want zenders zoals VTM zijn te bekijken.

mvg

Steve

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen