Ga naar inhoud


Op Vu+ Duo geen plug-ins te dowloaden


World

Aanbevolen berichten

Gisteravond heb ik bezoek gehad van Murphy en toen lag mijn Vu+ Duo in het honderd. Verschillende opeenvolgende toevalligheden zorgden daarvoor. Daardoor natuurlijk ook het nodige verkeerd gedaan met als gevolg dat één en ander niet meer goed functioneert.

Vanmorgen heb ik het apparaat geflasht (zo heet dat toch?) met een USB-stick OpenPli 2.1. Deze versie heeft altijd naar behoren gefunctioneerd en ik wilde het apparaat in dezelfde situatie terug brengen. Later kan er altijd nog wel een nieuwere versie op.

Het viel mij op dat bepaalde instellingen toch steeds weer terug kwamen en het dus kennelijk geen volledige nieuwe installatie is. Eigen zenderlijsten kwamen bijvoorbeeld weer terug zonder dat ik aangaf back-ups te willen terugzetten. Overigens is de back-up ook niet correct meer, Murphy... Ik wilde toen nieuwe zenderlijsten downloaden evenals een softcam, die ook verdwenen was. Dan krijg ik de melding dat er geen plug-ins beschikbaar zijn. De netwerkverbinding is OK. Ik bedien de Vu+Duo via de webinterface. Ook kan ik geen software-updates ophalen. Eigenlijk wil ik alles graag weer van het begin af aan instellen en dat lukt dus kennelijk niet met het flashen.

 

Wie kan mij helpen met bovenstaande.

Link naar reactie
Delen op andere sites


mss eerst eens terug naar fabrieksinstellingen en eventueel een origineel image eropzetten ?

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Pedro Newbie

Je zal moeten overstappen naar Openpli 4.0

De feeds van Openpli 2.1 zijn uit de lucht dus daar zal je geen plugins meer kunnen downloaden.

Op je harde schijf staat waarschijnlijk een map met de naam backup, daarom komen ook steeds je zenderlijsten e.d. weer terug omdat die na het flashen automatisch terug gezet worden, wil je dat niet dan moet je die map hernoemen.

 

Dus wil je Openpli weer draaien zal je over moeten stappen op 4.0 of een oude back-up terugzetten die je eventueel gemaakt had met de backupsuite, andere plugins installeren uit de feed lukt dan evengoed niet.

 

Openpli 2.1 wordt niet meer onderhouden/ondersteund!

aangepast door Pedro Newbie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...