Ga naar inhoud


Zender informatie Balk


Bart53

Aanbevolen berichten

Bij het zoeken naar menu voor mijn geluid, kwam ik tegen een andere zenderbalk .

Even kijken hoe die is,maar nu kan ik de andere niet meer terug vinden.

Nu iets van 750, de oude was attila.

Van ontdekken leer je iets, maar nu weer terug,maar hoe.

Vu+Solo2 VTi 11.0.2 triax 64 cm duo lnb marantz 6007 smarttv Travelvision R7 Duo 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Dat is een skin, en als je menu setup kiest en dan bladert naar de optie skin dan kan je daar de skin terug zetten. Daarna gui herstarten en klaar.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van  alles geprobeerd,maar ik krijg atalia Hd niet terug.(nu volgens mij 750 skin)

Ook mijn hoofd menu is veranderd.ondertitels mediaspeler youtube tv dvd speler timer informatie vti applicatie, maar de  harde schijf mis ik.

Vti is alleen setup en device .geen herstart en niet sluiten.

Ook mijn harde schijf geeft een fout melding.

Ik denk dat er iets goed fout zit.

Al een nieuwe flash gedaan,maar er veranderd niks

Vu+Solo2 VTi 11.0.2 triax 64 cm duo lnb marantz 6007 smarttv Travelvision R7 Duo 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hierzo stond de voorloper van AtileHD klik mij met afbeelding

de 750s skin zie je in de bijlage (althans een van de bekende menuś)

 

om de skin te wijzigen ga je naar menu, instellingen, systeem, skin

daar kies je een van die er in het image zitten en moet dan (zoals de receiver aangeeft) de GUi herstarten

 

is echter AtileHD als skin beschadigd (bestanden) door iets of "iemand" valt het VTI image terug op de defaultskin

na het opnieuw flashen is de voorkeuze skin altijd AtileHD mits je geen backup terugspeelt waar een andere skin in opgenomen KAN zijn.

 

ciao

aangepast door Tonskidutch

I Hope I Never

Split Enz

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De TS schrijft juist dat opnieuw flashen niet helpt en foutmeldingen produceert plus een incompleet Menu zoals het ontbreken van o.a. de optie Herstarten.

Ik denk dat hij eerst dit probleem moet oplossen voordat hij zich druk maakt over een Skin.

MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het is natuurlijk echt vervelend als je met wat experimenteren ook een avond kijkplezier inlevert !

 

Maar ik vermoed dat Bart53 de flash procedure (ook uit jouw tutorial Jürgen) voor de solo2 niet adequaat opvolgt en de usb stick met alle image gegevens te vroeg verwijderd heeft => een onvolledige flash.

 

( in het display wordt aangegeven finished ~ rebooting in x sec / pas dan is het image op de box en herstart met dat nieuw image)

De stroomknop gebruiken we natuurlijk NIET

 

Dat moet dus opnieuw...

En neem dan gelijk het 6.0.5 image voor SOLO2 van VTI

flashen is juiste procedure volgen / dat moet men soms oefenen om het onder de knie te krijgen

 

(verander ook niet teveel aan je image als het allemaal "nog onduidelijk" is als nieuwe gebruiker)

 

ciao ciao

I Hope I Never

Split Enz

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu een goede flash gedaan, skin Atile Hd is Terug.

Zenderlijst weer ingeladen.

Nu zender niet beschikbaar, kijk naar Tunerconfiguratie

Tuner A eenvoudig

poort A 19.2

Poort B23.5

 

Tuner B eenvoudig

Poort A19.2

Poort B 23.5

 

Harde schijf 

Melding

 

Kon de harde schijf niet initialiseren

foutmelding Creating partition failed

Vu+Solo2 VTi 11.0.2 triax 64 cm duo lnb marantz 6007 smarttv Travelvision R7 Duo 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij wordt het nu toch wat lastig om On-Topic te blijven want deze gaat over de Zender-Informatie-Balk en die heb je weer terug.

 

Aanvullend komt nu in beeld dat jij geen zenders kunt ontvangen en de HDD schijnbaar problemen heeft.

Misschien hiervoor een nieuwe Topic aanmaken want dan is de kans groter dat je een antwoord op de aanvullende vragen krijgt.

 

Om op deze nieuwe problemen te kunnen reageren moeten we immers vragen stellen die niets met het huidige onderwerp te maken hebben.

aangepast door Jürgen

MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...