Ga naar inhoud


Whatsapp storing


Checkin

Aanbevolen berichten

Al 2 sms berichten binnen gekregen vanaf +44 7535263650 en +44 7961251025 Congrat! your mobile number was selected as a winner of £2,000000.00 with Winning No 101231-14 on FREE LOTTO. Email: frelott8@gmail.com for claims.

 

Nog nooit eerder dit soort sms'jes ontvangen !

Niet op reageren of even melden bij jouw provider. Ik had al drie keer prijs. Ben dus helemaal binnengelopen :cool:

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Zou het dus toch waar zijn: 

WhatsApp-gebruikers zouden een alternatief moeten overwegen nu de chatdienst is overgenomen door Facebook, zo meent de Duitse privacywaakhond ULD. Het verzamelen van persoonsgegevens door Facebook is de organisatie al langer een doorn in het oog.

 

Bron: diverse kranten

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Wat is het leven toch heerlijk zonder linkedin, facebook, myspace, hyves, whatsapp, instagram, telegraph enz.

 

Je houd zomaar zeeën van tijd over om persoonlijk bij iemand op bezoek te gaan en je wordt niet de hele dag achtervolgt. ;)

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is het leven toch heerlijk zonder linkedin, facebook, myspace, hyves, whatsapp, instagram, telegraph enz.

 

Je houd zomaar zeeën van tijd over om persoonlijk bij iemand op bezoek te gaan en je wordt niet de hele dag achtervolgt. ;)

Ja en dan moet je zo'n oude Nokia ook nog eens uitzetten. RUST

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn zus wilde me opnemen in een Whatsapp group.

Dus ik vraag "was dat"?

 

"nee" zegt ze "whats app".

Dus ik zeg "die stoort altijd als ik moet werken".

"O dat is geen probleem" zegt ze "gewoon even verwijderen en opnieuw downloaden en installeren"

Ik zeg "dat stoort die nog steeds"

Nou daar snapte toch echt niets van "je hebt toch vorig jaar nog een nieuwe S4 gekocht"?, "als die stoort dan heb je toch garantie"?

Dus ik zeg "Klopt, maar bij Samsung weten ze ook niet wat ze er aan moeten doen"

Nou daar snapte ze toch niets van en ze riep "hoe moeten we je dan bereiken als er iets is"?

Dus ik zeg nou ja het is een moderne telefoon, dus je bellen, video bellen, SMS-en, MMS-en neem ik niet op dan kun je ook nog een e-mailtje versturen alleen heb ik die zo ingesteld dat de e-mail maar 1 keer per uur wordt opgehaald.

 

Toen ze weg waren zeg ik tegen mijn vrouw later "pfff... ben ik daar even goed mee weggekomen"

 

suc6

 

Gerrit

aangepast door gerrit B

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij is Gerrit een heel stukje jonger.  :grin:

 

Maar inderdaad, ik erger mij ook over al die dingen waar ze onder het werk allemaal mee zitten te spelen.

Zo heb ik ook een collega, die voordat hij op de bouw is al 3 keer met zijn vrouwtje heeft geapt hoe het is.

En dat gaat zo de gehele dag door.

Daar wordt je toch niet goed van, en kost ook een heleboel geld en produktie.

 

Ook zie je de jeugd op  de fiets constant bezig met die telefoon, en ze letten gewoon niet op de rest van het verkeer.

En als je dan even toetert omdat ze midden over de weg zwalken, krijg je nog een middelvinger mee ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet eens weten wat er allemaal aan flauwekul wordt verstuurd.

En wat interesseert het mij als er weer eens een neefje of nichtje op het station staat die te beroerd is om even 1500m naar huis te lopen, de verkering uit is, 5 min later weer aan en toch weer uit is, te veel gezopen heeft of met een dolle kop en met alle ski spullen in de auto zijn gesprongen om naar Winterberg te rijden en daar ontdekken dat er helemaal geen sneeuw ligt?

Daar acht ik mijn tijd gewoon te kostbaar voor en dat hoor ik wel een keer tijdens een verjaardag oid.

 

Sommige technieken zijn best handig, maar er zijn er altijd die zo'n handig iets weten te verzieken met onzin.

Dus gewoon weer kosten in rekening voor elk berichtje en het probleem is binnen 1 dag opgelost.

Nou oké 1 maand dan want er zijn natuurlijk altijd van die snuggere jopies die er pas achter komen dat het geld kost nadat ze een forse rekening hebben gekregen.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Er gaat de komende jaren veel veranderen. Steeds meer burgers voelen zichzelf ongewenst bespied. Mensen die denken dat Telegram een goed alternatief is voor Whatsapp komen van een koude kermis thuis. ICQ en Vkontakte (de andere bedrijven van hetzelfde Russische moederbedrijf) staan er om bekend het met privacy niet bepaald nauw te nemen.

 

In de toekomst zie ik vele nieuwe diensten verschijnen die vooral veel zullen schermen met (marketing) termen als privacy, military grade encryption, safe chat, safe zus, safe zo.....

 

Dat worden de 'keywords' bij nieuwe social media.

 

Deze storingen zijn zeer waarschijnlijk inderdaad Ddos acties van boze 'burgers' die zich door Whatapp verraden voelen. Facebook is immers de grootse particuliere spion van deze wereldbol.

 

En nu allemaal ons aluminium hoedje op :D

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoorde op de radio dat er een black Phone op de markt zou komen, een speciale telefoon waarbij je niet zo maar afgeluisterd oid. kunt worden. 

Er zouden ook al apps voor zijn/komen voor andere telefoons die rond de 10 euro per maand gaan kosten. 

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als een ieder die wat te verbergen heeft zo'n blackphone zou kopen, op wie zou een spionage dienst zijn pijlen dan richten?

Is zo'n telefoon dan nog wel interessant voor iemand die juist wat te verbergen heeft?

En wordt het dan geen dure gadget om alleen wat reclame en een ongewenste SMS te voorkomen?

 

Daarnaast schijnt dat de bescherming geldt voor 2 jaar, daarna moet je een verlenging kopen van 10 euro per maand en dat is dezelfde die je ook op elke andere smartphone kunt installeren.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...