satboy Geplaatst: 23 februari 2014 Geplaatst: 23 februari 2014 Was vandaag bezig om een nieuwe image erop tezetten op me dm 800.Maar was een backup van een site de image, wel stom van me.Maar nu wilt het probleem zijn dat ik geen nulmodemkabel heb en geen laptop met een compoort.Me vraag is dan ook is er iemand in Arnhem of omgeving die me zou willen helpen om het te fixen,zou het heel fijn vinden Mvg Satboy
Mojo Geplaatst: 23 februari 2014 Geplaatst: 23 februari 2014 Het is wel een originele dreambox? You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
satboy Geplaatst: 23 februari 2014 Auteur Geplaatst: 23 februari 2014 Voor zo ver ik weet wel.Heb hem al 6 jaar in bezit is nog 1 van de eersten..
Loui (K) Geplaatst: 23 februari 2014 Geplaatst: 23 februari 2014 (aangepast) Misschien dit even doorlezen? http://www.sat4all.com/forums/topic/332707-db800hd-pvr-error-no-ca-found/ Anders dit even http://www.dream-multimedia-tv.de/board/index.php?page=Thread&threadID=18203 23 februari 2014 aangepast door Loui (K)
satboy Geplaatst: 23 februari 2014 Auteur Geplaatst: 23 februari 2014 Ja dat moet zijn, want heb altijd openpli eropzitten en dacht gisteren met een backupimage die iemand had inmekaar getimmerd erop te zetten en nu ik het teruglees was de image voor cloneboxen bedoeld heb het helemaal gisteren over het hoofd gezien....
Gast Mimisiku Geplaatst: 23 februari 2014 Geplaatst: 23 februari 2014 Woon in Haarlem. Dus als je echt niemand kunt vinden mag je vandaag wel even langskomen.
usefullaliman Geplaatst: 23 februari 2014 Geplaatst: 23 februari 2014 Ja dat moet zijn, want heb altijd openpli eropzitten en dacht gisteren met een backupimage die iemand had inmekaar getimmerd erop te zetten en nu ik het teruglees was de image voor cloneboxen bedoeld heb het helemaal gisteren over het hoofd gezien.... Als je het niet voor elkaar hebt gekregen,mag je langs Ede komen. heb je ook een p.m. gestuurd. "We ride together, we die together. Bad boys for life."
satboy Geplaatst: 23 februari 2014 Auteur Geplaatst: 23 februari 2014 Ik wil graag iedereen bedanken die me wilde helpen ben vanmiddag geholpen door lid Steven.Heel erg bedankt Steve voor je hulp.En iedereen bedankt die me wilden helpen gr Satboy
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen