Ga naar inhoud

Kan iemand me helpen met dreambox 800 no ca found..

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Was vandaag bezig om een nieuwe image erop tezetten op me dm 800.Maar was een backup van een site de image, wel stom van me.Maar nu wilt het probleem zijn dat ik geen nulmodemkabel heb en geen laptop met een compoort.Me vraag is dan ook is er iemand in Arnhem of omgeving die me zou willen helpen om het te fixen,zou het heel fijn vinden Mvg Satboy

Geplaatst:

Ja dat moet zijn, want heb altijd openpli eropzitten en dacht gisteren met een backupimage die iemand had inmekaar getimmerd erop te zetten en nu ik het teruglees was de image voor cloneboxen bedoeld heb het helemaal gisteren over het hoofd gezien....

Geplaatst:

Woon in Haarlem. Dus als je echt niemand kunt vinden mag je vandaag wel even langskomen.

Geplaatst:

Ja dat moet zijn, want heb altijd openpli eropzitten en dacht gisteren met een backupimage die iemand had inmekaar getimmerd erop te zetten en nu ik het teruglees was de image voor cloneboxen bedoeld heb het helemaal gisteren over het hoofd gezien....

Als je het niet voor elkaar hebt gekregen,mag je langs Ede komen.

heb je ook een p.m. gestuurd.

"We ride together, we die together. Bad boys for life."

Geplaatst:

Ik wil graag iedereen bedanken die me wilde helpen ben vanmiddag geholpen door lid Steven.Heel erg bedankt Steve voor je hulp.En iedereen bedankt die me wilden helpen gr Satboy

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...