Ga naar inhoud

Asus Laptop N73SV drivers

Aanbevolen berichten

Gast Henri Aalten
Geplaatst:

Voor een Asus laptop N73SV heb ik via Google verschillende drivers gevonden voor o,a,

netwerkkaart, Wifi, en andere belangrijke drivers.

Maar tot op heden nog steeds niet de goede. Drivers werken geen een van alle.

Wie kan mij op de goede weg helpen.

Zoals ik al aangaf, via de Asus site, en via Google niet het juiste gevonden.

Het recover systeem werkt niet, zit een nieuwe HDD in.

• Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst: (aangepast)

driver genius of driver whiz eropzetten (effe googlen )

die zoekt zelf de goede drivers voor je en installeert ze

aangepast door blackeyes

vu duo//vuduo2//mutant hd51 4k // 65 inch lg4k

2 keer gibertini 100 // t90 // triax 88

Gast Henri Aalten
Geplaatst:

Dat is nu juist een probleem, zowel bekabeld en via Wifi heb ik nu geen internet op die laptop.

Vandaar de vraag naar drivers..

Geplaatst:

Ik heb hier de N53S die dezelfde hardware heeft, en bijna alles werd standaard herkent door Windows 8.1, Ik hoefde in principe alleen een driver voor de hardware toetsen apart te installeren, de rest werkte. 

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Gast Henri Aalten
Geplaatst:

Winwiz, op deze laptop staat Windows 7.

vergeten te melden. 

Geplaatst:

Dat is sowieso helemaal geen probleem, deze laptop werd uitgeleverd met Windows 7. Ik denk dat hij ongeveer 2.5 jaar oud is. Alle drivers staan op de Asus site....   Kost 10 seconden om die te vinden...     http://www.asus.com/nl/Notebooks_Ultrabooks/N73SV/#support_Download

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Gast Henri Aalten
Geplaatst:

Winwiz, deze had ik gevonden, maar na installatie werken deze helaas niet.

Maar toch bedankt.

Gast Henri Aalten
Geplaatst:

Ik krijg geen een driver werkend op die laptop ik heb ze uitgepakt op een USB stick de laptop ziet de USB en de bestanden.

Vergt dit een speciale installatie.

Ik kan het laten doen, maar dat kost mij € 150, vind ik toch echt te duur.

Vandaar dat ik zelf wat probeer.

Opnieuw van de site gedownload zoals Winwiz aangaf. Zie link eerder.

Geplaatst:

Hou je er wel rekening mee dat je geen 32 bits drivers op een 64 bit OS kunt installeren en omgekeerd ook niet? Dat is het enige wat ik kan bedenken wat er bij een normale Windows 7 installatie fout zou kunnen gaan.  Je kunt de drivers van Asus gewoon downloaden en uitpakken. Als het geen .exe heeft dan vanuit apparaat beheer bij het juiste apparaat het stuurprogramma bijwerken kiezen (rechtermuisknop) en dan verwijzen naar waar je ze hebt uitgepakt.  Je kunt ook bij het .inf bestand de rechtemuisknop gebruiken en dan installeren kiezen.

zoals  instalinf_thumb.jpg

of  OXk9rqf.png

Gast Henri Aalten
Geplaatst:

De Bluetooth, en de Wifi  krijg ik niet geïnstalleerd, ook niet met de goede en duidelijke aanwijzingen van jullie.

Eventueel nog tips wat ik kan proberen ???

Geplaatst:

Probleem is ook een beetje dat er verschilde Wifi kaartjes uitgeleverd worden.  Je zou dit eens kunnen proberen (W7 64bit)

Wireless W7.ZIP

Gast Henri Aalten
Geplaatst:

Ik zal wel iets verkeerd doen.

Ik zou graag iemand weten in de buurt van Arnhem, of Westervoort wie het voor mij op kan lossen.

Vandaag terug geweest bij een computerwinkel en die wil alleen voor het installeren van de drivers € 150, 

hebben. dit ga ik niet doen, lijkt mij voor ervaren mensen in 30 minuten te doen ??

Geplaatst:

Ik gok 5 tot 10 minuten....

Helaas voor jou zit ik te ver weg tussen Amsterdam en Utrecht in....  Maar je Lan werkt toch? dus je hebt internet.

Geplaatst:

Overigens let er wel op dat je het Wifi/Bluetooth gedeelte hardwarematig aan zet.  Er zit aan de rechterzijkant een klein knopje.... Die moet dus wel op aan staan. Ik heb ook wel eens zitten zoeken waarom dat ding het niet deed.... totdat ik na 15 minuten zoeken ineens aan dat knopje dacht wat ik dus nooit gebruik maar in mijn laptop tas verschoven was. Op de foto naast de kaartlezer

Asus_N73SV_94.jpg

Wat je zeker ook MOET installeren is ATKACPI driver and hotkey-related utilities die je vanaf de Asus Website kan downloaden. Dit zorgt ervoor dat je de Wifi/Bluetooth software matig kunt uit en aanzetten

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen