Gast Henri Aalten Geplaatst: 25 februari 2014 Geplaatst: 25 februari 2014 Ik laat het voor vandaag, morgen weer erg vroeg op Het heeft mij al veel tijd gekost, ik laat het voorlopig even rusten. Had niet gedacht, dat het zo moeilijk zou gaan. Maar toch bedankt.
winwiz Geplaatst: 26 februari 2014 Geplaatst: 26 februari 2014 Ik heb de komende dagen ook minder tijd. Ik heb al meerdere keren gevraagd of je internet hebt op de laptop en geen antwoord gekregen. Als je internet hebt had ik in kunnen loggen in je laptop en zeer waarschijnlijk het probleem op kunnen lossen voor je. Een gemiste kans helaas. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Gast Henri Aalten Geplaatst: 26 februari 2014 Geplaatst: 26 februari 2014 Mijn excuses Winwiz er overheen gelezen. Op dit moment nog geen internet op de laptop, zowel Wifi en bekabeld werkt nog niet. Mocht een van deze werken, wil ik alsnog verder gaan proberen.
winwiz Geplaatst: 26 februari 2014 Geplaatst: 26 februari 2014 Raar, je PCI-Z uitdraai laat me zien dat je gigabit poort operationeel is en dat de drivers geladen zijn.... Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
satencom Geplaatst: 26 februari 2014 Geplaatst: 26 februari 2014 Ik neem aan dat je usb poorten werken ,dan heb je nog de mogelijkheid met een wifi usb stick verbinding te maken ,als je die hebt, als je dat werkend kan krijgen ,dan kan winwiz inloggen op je jou laptop Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Gast Henri Aalten Geplaatst: 26 februari 2014 Geplaatst: 26 februari 2014 Ik heb helaas geen wifi usb stick, maar ik zal daar even naar kijken vandaag. kom er nog later op terug.
Gast Henri Aalten Geplaatst: 26 februari 2014 Geplaatst: 26 februari 2014 Weer een stap verder gekomen, het enige wat nog niet werkt is Bluetooth En Wifi draadloos internet. Heb ook het bestand gedownload van Asus ATKACPI enz. en er opgezet. Bekabeld werkt de laptop nu met internet, Zie ook Bijlagen. Mocht Winwiz er tijd voor hebben hoor ik het wel. Wacht je bericht af.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen