De_Perre Geplaatst: 28 februari 2014 Geplaatst: 28 februari 2014 kan je hiervoor niet gebruik maken van de standard windows performance monitor? Via "Control Panel\All Control Panel Items\Administrative Tools" terug te vinden in "Computer management" (of via rechtermuisklik op 'deze computer' en dan 'deze computer beheren' kiezen) je kan immers bepaalde processen selecteren. [Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x] [TVV Basic+] - [CD TopHD]Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...
winwiz Geplaatst: 28 februari 2014 Geplaatst: 28 februari 2014 Op het moment dat je die screenshot maakte kun je toch ook in taakbeheer kijken? Je ziet dat die core op 100% staat dan. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Con Geplaatst: 28 februari 2014 Auteur Geplaatst: 28 februari 2014 De hardware monitor onthoud de hoogste waarde. Dat is dan ook de reden dat kijken in taakbeheer geen zin heeft dan is het processorgebruik allang weer op een normaal niveau. Er zijn blijkbaar momenten dat de processor flink belast wordt, welke momenten is mij niet duidelijk en gaat volgens mij ook randomize. Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen