Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Hallo, wij hebben sinds kort een dreambox. de laatste tijd blijven voortdurend de zenders hangen. nu hebben wij er totaal geen verstand van en hebben dus geen idee wat te doen. we hebben al regelmatig de zenderlijst ingeladen maar het helpt niet. ook hebben we de kabels los gehad, weer aangedraaid ed. dat helpt even maar na een paar dagen begint de ellende weer. wie heeft een simpele oplossing waar niet al te veel technische kennis voor nodig is??

aangepast door Michel
onduidelijke titel

Geplaatst:

Schotel beter uitrichten, kabels/stekkers checken op kortsluiting e.d.

Wat voor een abbo heb je?

It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle...

ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..

Geplaatst:

Beetje summiere info:

Welke Dreambox? Welke image? Welke schotel/diseqc combinatie?

Beste is om even een foto te maken van de tunerstatus als de zender is vastgelopen. Zo kun je zien of het signaal zelf 'instort' of dat er wellicht een hardwarematig probleem met je box is.

Geplaatst:

Wat abonnement heb je?

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Geplaatst:

Nou hij heeft em sinds kort. Lijkt mij dat de installateur nog maar eens even moet komen kijken.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Geplaatst:

dank jullie voor de reacties.

inmiddels is het opgelost. we hebben de installateur er bij gehaald. had te maken met de wifi...

we hebben nu een kabel er aan.

en nee, het is geen clone...

Geplaatst:

toch nog even één ding...

feit dat ik niet direct reageer kan misschien te maken hebben met het feit dat sommige mensen tot laat moeten werken..

maar nogmaals bedankt voor alle reacties!

Geplaatst:

Dus nu je geen wifi meer gebruikt maar een netwerkkabel heb je geen storingen meer? Nu twijfel ik of je dan wel een eigen kaart hebt.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Geplaatst: (aangepast)

Ik twijfel al niet meer..

Zag de bui al een beetje hangen.

aangepast door Ronsworld

It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle...

ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...