Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hi,

ik heb op mijn gsm,de fon app geïnstalleerd,dat ook mijn gsm belt,als er een oproep komt op mijn vaste lijn.

Nu zie ik ook,dat je toegang kan verlenen naar buiten toe om vanuit een andere wifi internet aansluiting een verbinding te maken.Volstaat het om enkel dat V-tje aan te vinken (zie bijlage) of moet ik ook nog andere zaken gaan invullen?

Ik begrijp dat het niet zonder gevaar is,maar zou toch leuk zijn,om buitenshuis je thuislijn te kunnen gebruiken.

Het gaat hier over een fritz!box 7360.

post-40019-0-54668700-1393352114_thumb.jpg

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

Dit moet mogelijk zijn, want dit is exact de manier waarop de besproken hackers via de Fritzbox van anderen gebeld hebben. Verschil is dat jij wel je belkosten moet betalen.

Of het goed werkt zul je uit moeten proberen: Houdt de applicatie de poorten open, zodat je vanuit een ander wifi netwerk bereikbaar bent? Blijven de audio poorten langer dan 3 minuten open als je uitbelt? Enz.

Maar het is wel zo bedoeld heb ik begrepen.

Er moeten nog andere instellingen gemaakt worden, want de ip telefoon, de app in je gsm, moet de Fritzbox kunnen vinden. Hij meldt zich nu waarschijnlijk aan op "Fritz.box". Dat moet het externe ip of een dynamisch dns adres van je Fritzbox worden.

Verder overzie ik het niet, want ik heb geen ip telefoon geïnstalleerd.

Geplaatst:

Ik heb een no-ip adres aangemaakt en heb deze ingevuld in de fritz!box.Ik heb het no-ip adres ingevuld,waar dat normaal het intern adres van de fon staat.helaas vindt die hem niet.Moet ik bepaalde poorten openzetten naar een bepaald ip adres?

Ik zou het graag werkende krijgen,want als ik verhuis,zou ik op verplaatsing met mijn gsm willen bellen via de woning waar ik nu ben.

Ben nog gehecht aan mijn privacy.

alvast bedankt voor de hulp.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...