Ga naar inhoud

OpenPli 4.0 Grafische Multi EPG weg

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wilde vandaag op de box boven Danni Lowinski opnemen. Doe dat normaal met de grafische MultiEPG (blauwe knop). Staat normaal onder blauwe knop maar nergens meer te vinden? Hoe krijg ik die weer terug?

Geplaatst:

onder de info knop, en als je die langer ingedrukt houdt krijg je keus en kun je ook instellen welke epg je als opstart wil hebben

ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD.

SAT ET7000 ET6000  OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs

Geplaatst:

Dat is de gebruikelijke optie.... Alleen die werkt niet meer... Moet even gaan zoeken..

Geplaatst:

Dat is niet exact wat ik bedoel! Ik waardeer mijn DM8000 en DM800SE altijd gelijk op. Ze draaien dus beide op de laatste OpenPli 4.0. Op de DM8000 krijg ik 'blauw', in het menu 'Grafische Multi EPG'. Die kies ik dan en kan zo zendergewijs kijken wat er komt. Op de DM800SE had ik dat ook. Nu blijkt de hele optie Grafische Multi EPG weg te zijn. Kan in de feed ook de plugin graphmultiepg niet (meer) vinden..

De EPG op zich werkt prima, maar niet meer op mijn gewende manier.. En dat zou ik graag opgelost hebben..

Geplaatst: (aangepast)

zoals ik al zei(link post 5). ;)

men heeft beslist de GMEPG niet meer standaard onder de blauwe knop te plaatsen, hij zit nu

onder de info knop.

dat je hem in de feed niet vindt, komt omdat hij nog steeds op de box staat, enkel onder een andere knop.

grtz Philip

aangepast door dirocca

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Geplaatst:

Bij mijn VU is dat ook het geval maar is simpel te verhelpen: Je drukt de EPG knop een paar seconden in en dan krijg je een keuzescherm. Kies voor het vastleggen van de Multi EPG en klaar is kees. Telkens je de EPG knop drukt kom je in 1 druktoets waar je zijn wil!

Geplaatst:

Probleem bleek het gebrek aan geheugen. USB stickje aangesloten. Plugins en Picons naar de USB verplaatst. Box opnieuw gestart. Probleem opgelost..

• Like 1
Geplaatst:

Probleem bleek het gebrek aan geheugen. USB stickje aangesloten. Plugins en Picons naar de USB verplaatst. Box opnieuw gestart. Probleem opgelost..

dat weten we dan ook weeral. :D

bedankt voor feedback (zou iedereen moeten doen). ;)

grtz Philip

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...