Ga naar inhoud


Livestream RTL Darts betalen


blitzteam

Aanbevolen berichten


Het is toch logisch dat voor een extra dienst geld kan worden gevraagd en ze dat ook doen tenminste zo denk ik er namelijk over

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Betalen voor een toevoeging voor een extra dienst is toch logisch,ben blij dat je de optie hebt zo zie ik het,waarom willen veel Nederlanders nergens voor betalen en denken ze dat alles gratis moet,ik als Nederlander denk daar totaal anders over en heb zoiets van wat een leuke optie en dan kan ik zelf nog overwegen of de stream voor mij zo belangrijk is dat ik er voor wil betalen of niet

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Omdat veel Nederlanders er steeds vaker achter komen dat als je ergens voor moet gaan betalen al snel het hek van de dam is.

Want het lijkt in het begin allemaal leuk, tot je er achter komt dat ook de gratis variant geheel verdwenen is en je overal voor moet betalen.

Al dit soort diensten hebben uiteindelijk alleen maar geleid tot extra kosten.

Eerst is het gratis, dan kost het een beetje en voordat je het weet betaal je er flink voor.

 

Kijk maar eens hoe dat met de banken is gegaan.

Eerst werd een ieder overgehaald om het geld maar via de bank te laten lopen en kreeg je zelfs nog rente op je betaalrekening.

- toen alle betalingen zo ongeveer via de bank liepen verdween zo langzamerhand de rente

- bedrijven moesten steeds meer gaan betalen voor elke overboeking die er gedaan werd

- toen moest je betalen voor de extra pas

- daarna ook voor de 1e pas

- vervolgens ook al voor alleen de rekening

- toen verdwenen de overzichten per week dat werd per maand

- ook voor de overzichten per maand worden kosten berekend

- wil je vandaag de dag geld naar hun toe brengen dan moet je zelfs gaan betalen als je contant geld op je rekening wilt gaan storten.

en je zult zien dat het niet lang meer al duren dat er ook alleen al voor het internetbetalingsverkeer kosten zullen worden berekend.

 

Of nog erger wil je een hypotheek bij hun dan mag je nog eens gaan betalen voor het advies wat ze verstrekken om jou een te dure hypotheek van hun zelf aan te smeren waar je vervolgens ook nog eens jarenlang te veel rente voor mag gaan betalen.

 

Dat is dus een zeer goede reden waarom veel wantrouwend tegenover betaaldiensten staan want voordat je het weet staat er al weer een je zakken leeg te kloppen voor die handige dienst die eerst gratis was.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

is er een alternatief om live te kijken

 

Dit was dus de vraag van de TS.

 

Ja , een main feed van Sky Sports UK ontvang je gratis. ;)

aangepast door Crazy Sat

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...