1pm Geplaatst: 27 februari 2014 Geplaatst: 27 februari 2014 Binnenkort zijn de gemeenteraads verkiezingen weer nou valt me op veel van die mensen of aanhangers dat weet ik zo direct niet , die gaan langs de deuren voor hun stem . Maar wat me hierbij opvalt dat ze ook vragen of je ze hun niet een volmacht wilt geven via het stem formulier , tja zo is het heel gemakkelijk je stemmen te krijgen ! NOu vraag ik me eigenlijk af is dit toegestaan zo ? 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
Tonskidutch Geplaatst: 27 februari 2014 Geplaatst: 27 februari 2014 volmacht vragen is toegestaan volmacht geven is toegestaan volmacht NIET geven kan ook enkel een schop onder hun kont is niet toegestaan. Eleanor Blancmange
naitsirhc Geplaatst: 27 februari 2014 Geplaatst: 27 februari 2014 Vragen mag volgens mij altijd. Of het een nette manier is, is een 2e Und TschjuB
edbe Geplaatst: 27 februari 2014 Geplaatst: 27 februari 2014 Binnenkort zijn de gemeenteraads verkiezingen weer nou valt me op veel van die mensen of aanhangers dat weet ik zo direct niet , die gaan langs de deuren voor hun stem . Maar wat me hierbij opvalt dat ze ook vragen of je ze hun niet een volmacht wilt geven via het stem formulier , tja zo is het heel gemakkelijk je stemmen te krijgen ! NOu vraag ik me eigenlijk af is dit toegestaan zo ? 1pm gewoon de deur dicht gooien..... 2 x Gigablue UHD & Bigsat 42e,28e,23e,19e,13e,1w
Eduard07 Geplaatst: 27 februari 2014 Geplaatst: 27 februari 2014 (aangepast) gewoon de deur dicht gooien..... Hangt dat niet van de partij af die voor de deur staat? 27 februari 2014 aangepast door Eduard07 Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Psychosammie Geplaatst: 27 februari 2014 Geplaatst: 27 februari 2014 Hier heeft een PvdA muts in het lokale zeikertje gezegd dat ze de tirannie van de meerderheid hekelt. Weet je gelijk hoe ze bij die partij over democratie denken. Die mag bij mij wel even langskomen om mijn volmacht op te halen. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Moderator ceesv Geplaatst: 27 februari 2014 Moderator Geplaatst: 27 februari 2014 Hee, een politiek onderwerp, daar gaat een slotje op. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten