Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste DrPepper

Hoe heb jij nu ooit een draaibare schotel goed kunnen gebruiken als je de schotelelevatie op 30 graden had staan terwijl die op 22,5 graden moet staan?

• Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Daar zoek ik zelf ook nog een verklaring voor :), ik weet 99% zeker dat ik niets had veranderd aan de motor of schotel graden voor of tijdens de verhuizing. 

Geplaatst:

Mogelijk heb je wel te weinig oog gehad voor de maximalisatie van de ontvangst. Want dat is fine tunen.

Focussen  op het maximaal binnenhalen van de zwakste zenders en satellieten. Puur het ontvangen van een (deel van een) satelliet is onvoldoende maatstaf.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Geplaatst:

En beste DrPepper

Zou je morgen ook eens een foto willen nemen als de motor in de nul-positie is gedraaid? Gewoon het toestel op de vloer leggen, recht onder de schotel en zorgen dat er op komt te staan wat ik met de twee rode lijnen heb aangegeven.

post-60869-0-14697100-1393703358_thumb.jpg

Geplaatst:

Ik betwijfel ook of de rotor wel stabiel kan draaien als er geen tegels in de tegelvoet zitten. 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen