1pm Geplaatst: 28 februari 2014 Geplaatst: 28 februari 2014 Zoals de thread al zegt op history eurosport er staan de goeie freq in 12109 maar krijg altijd melding afstemmem mislukt . IK weet het ook niet meer moet er nog iets veranderd worden heb ik nog nooit gehad ! db 8000 ouwere new enigma versie 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
ton2207 Geplaatst: 28 februari 2014 Geplaatst: 28 februari 2014 Ik zag elders dat je op 12110 wel succes zou hebben. Het proberen waard toch? Bij mij staat hij op mijn Rebox ook op die frequentie. Wat niet beter wordt, blijft niet goed.
Satdorus Geplaatst: 28 februari 2014 Geplaatst: 28 februari 2014 Ik heb opnieuw gescanned en daarna bij satellite / 23,5E / zenders gekeken en gezapt totdat ik de goed had. Die gekopieerd naar m'n favoriete bouqett en de oude verwijderd. Ik kreeg het anders ook niet voor elkaar.
Gerard 76 Geplaatst: 28 februari 2014 Geplaatst: 28 februari 2014 Let wel op dat je de DUT versie pakt..
1pm Geplaatst: 28 februari 2014 Auteur Geplaatst: 28 februari 2014 Nou als ik handmatig zoeken kies pak feq 12109 start zoeken vind ie zenders dat is het probleem niet maar als ik daarna ga kjiken staat ie nog altijd op de oude . Of ik doe iets fout want ik vind die zenders niet die ie dan gevonden heeft , ik doe dit ook voor de eerste x nl . moet ik iets in het menu doen dan of zo ? als ie de zenders gevonden heeft , normaal stond t nl direct goed zo 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
Gerard 76 Geplaatst: 28 februari 2014 Geplaatst: 28 februari 2014 een image heeft toch geen invloed op de manier van zoeken lijkt me? maakt het ook uit als je de optie zenders wissen aanvinkt met het zoeken ?
jeevanhoof Geplaatst: 28 februari 2014 Geplaatst: 28 februari 2014 Hoi, kijk eens in de lijst met favorieten, helemaal onderaan staat een mapje "last scanned". Daar kunnen ze instaan. Bestaat dit mapje niet ga dan naar de satelliet en kijk daar bij nieuw (zaplijst kiezen en dan op geel drukken voor satellieten) mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
1pm Geplaatst: 1 maart 2014 Auteur Geplaatst: 1 maart 2014 hier een screenshot van de instellingen voor eurosport hd ik snap ergeen hol meer van ! Joa zo gaat dat alaaf !!!!
Ronsworld Geplaatst: 1 maart 2014 Geplaatst: 1 maart 2014 Waarom zo moeilijk allemaal? Laadt/scan gewoon de fast scan lijst, gebruik wat je nodig hebt en gooi de rest weg, 1 minuutje werk. It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle... ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..
1pm Geplaatst: 1 maart 2014 Auteur Geplaatst: 1 maart 2014 (aangepast) Is al gelukt om een of andere reden was de image van de new enigma over de rooie want opeens gaf ie op alle zenders aan afstemmen mislukt . kon ook geen zenderlijst meer vinden opeens terwijl ie er wel in moest zitten nieuwe zenderlijst erin gezet toen de box een reset gegeven en nu is het okay thkx allen 1pm 1 maart 2014 aangepast door 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen