kees hekstra Geplaatst: 2 maart 2014 Geplaatst: 2 maart 2014 ja ik heb het zelfde probleem .het is balen hier. heb nu hannibal erin wil wel.Satje niet meer dus ook bij mij datei nicht gefunden.Bah niks aan want satje is de beste. Het Leven Is Een Melodie Gedreven Door Komedie Verweven Met Parodie Tot Zeven Zeisen Zonder Remedie Dood Omgeven Met Tragedie
kees hekstra Geplaatst: 2 maart 2014 Geplaatst: 2 maart 2014 er is iets verandert want lukt mij na diverse keren niet hoor. Het Leven Is Een Melodie Gedreven Door Komedie Verweven Met Parodie Tot Zeven Zeisen Zonder Remedie Dood Omgeven Met Tragedie
Satje07 Geplaatst: 3 maart 2014 Auteur Geplaatst: 3 maart 2014 Tja komt wel meer voor met een box: Schreef vroeger altijd wat een eventuele oplossing was Hoop dat het nu ook nog werkt. Ga met DCC of Totalcommander via ftp naar je box naar je settings staan hier: /etc/enigma2/ en satellites.xml staat hier: /etc/tuxbox/ Delete de alles settings files hier (denk erom dat je niet de file zoals setting of profile e.d. deleted ) Je kunt ook eventueel gewoon de setting erover heen copieeren Dit doe je ook met satellites.xml in /etc/tuxbox deze hoort niet in /etc/enigma2/ Nu stekker eruit en 10 sec wachten en weer erin. als het goed is werkt ie weer normaal. Ed Schotel PrimeFocus 1.80 + Gregorian 120 75°E-63°W Fixed: Triax 28/23/19/13 Analoog: EchoStar 7000 Chaparral MC-115 Digital: Dreambox 800,8000 920 ET-10000 Xsarius (Fusion SE in Camper)
mnotje Geplaatst: 3 maart 2014 Geplaatst: 3 maart 2014 ok heb ik gedaan .maar hoe kom het dat het niet meer met dreamboxedit gaat .wel van de maand er voor ???? ik hoop als je er weer nieuwe heb dat het weer kan .ik vind jou settings de mooiste .bedankt voor je info
kees hekstra Geplaatst: 3 maart 2014 Geplaatst: 3 maart 2014 bij mij werkt het niet geeft niets hoor Het Leven Is Een Melodie Gedreven Door Komedie Verweven Met Parodie Tot Zeven Zeisen Zonder Remedie Dood Omgeven Met Tragedie
kees hekstra Geplaatst: 3 maart 2014 Geplaatst: 3 maart 2014 lijst van 21 feb ingezet.Ging perfect zeer vreemd.??????. Het Leven Is Een Melodie Gedreven Door Komedie Verweven Met Parodie Tot Zeven Zeisen Zonder Remedie Dood Omgeven Met Tragedie
resnehar Geplaatst: 3 maart 2014 Geplaatst: 3 maart 2014 Ik heb dezelfde problemen gehad.De nieuwe lijsten van Ed zijn verzonden met een rarbestand(staat ook achter de cijfers).Zelf heb ik niet veel verstand van pc's en computers,maar een goede kennis van mij heeft er wel verstand van en heeft vanaf afstand mijn pc zodanig ingesteld,dat ik nu moeiteloos het rar bestand er kan inzetten.
icesat Geplaatst: 3 maart 2014 Geplaatst: 3 maart 2014 ok heb ik gedaan .maar hoe kom het dat het niet meer met dreamboxedit gaat .wel van de maand er voor ???? ik hoop als je er weer nieuwe heb dat het weer kan Heb de zenderlijst ook even getest met dreamboxEDIT en DreamSet Lijst werkt niet met dreamboxEDIT omdat het "Radio Streaming" bouquet type niet overeenstemt met het "userbouquet." dat in de lijst staat. Om de foutmelding van dreamboxEDIT weg te krijgen kan je eventueel het boeket "Radio Streaming" verwijderen of een kleine aanpassing doen in het "userbouquet." en "bouquets.tv" zodat het wel werkt dreamboxEDIT. In bijlage de lijst met de aanpassing. Verder heb ik niets aan de zenderlijst gewijzigd. Lijst is hetzelfde gebleven; buiten dat het nu ook weer werkt met dreamboxEDIT Met DreamSet werkt Satje07 lijst zonder aanpassing.
kees hekstra Geplaatst: 3 maart 2014 Geplaatst: 3 maart 2014 icesat bedankt nu lukt het wel.Hoop dat satje dit met een nieuwe lijst weer laat goedkomen. Het Leven Is Een Melodie Gedreven Door Komedie Verweven Met Parodie Tot Zeven Zeisen Zonder Remedie Dood Omgeven Met Tragedie
Satje07 Geplaatst: 3 maart 2014 Auteur Geplaatst: 3 maart 2014 Heb de zenderlijst ook even getest met dreamboxEDIT en DreamSet Lijst werkt niet met dreamboxEDIT omdat het "Radio Streaming" bouquet type niet overeenstemt met het "userbouquet." dat in de lijst staat. Om de foutmelding van dreamboxEDIT weg te krijgen kan je eventueel het boeket "Radio Streaming" verwijderen of een kleine aanpassing doen in het "userbouquet." en "bouquets.tv" zodat het wel werkt dreamboxEDIT. In bijlage de lijst met de aanpassing. Verder heb ik niets aan de zenderlijst gewijzigd. Lijst is hetzelfde gebleven; buiten dat het nu ook weer werkt met dreamboxEDIT Met DreamSet werkt Satje07 lijst zonder aanpassing. Klopt, verleden week was gevraagd of ik wat radio streaming erin wou zetten, dacht als ik de Radio Streaming als type tv erin zet hoef je niet te wisselen op je AB zo gezegd zo gedaan. hier geen probleem maar met Dreamboxedit zeker wel, werk daar nooit mee, sorry hopeloze editor v.a. vrijdag staat de streaming weer onder radio Ed Schotel PrimeFocus 1.80 + Gregorian 120 75°E-63°W Fixed: Triax 28/23/19/13 Analoog: EchoStar 7000 Chaparral MC-115 Digital: Dreambox 800,8000 920 ET-10000 Xsarius (Fusion SE in Camper)
kees hekstra Geplaatst: 3 maart 2014 Geplaatst: 3 maart 2014 Bedankt ed en hopenlijk zet je yamal 55 oost er ook in .En ik mis 60 en 62 oost.Nogmaals klasse. Het Leven Is Een Melodie Gedreven Door Komedie Verweven Met Parodie Tot Zeven Zeisen Zonder Remedie Dood Omgeven Met Tragedie
mnotje Geplaatst: 4 maart 2014 Geplaatst: 4 maart 2014 super bedankt icesat ben weer blij .en satje tot vrijdag .
kees hekstra Geplaatst: 4 maart 2014 Geplaatst: 4 maart 2014 wat gebruik jij satje of welke moet ik gebruiken om zenders in te laden????? Het Leven Is Een Melodie Gedreven Door Komedie Verweven Met Parodie Tot Zeven Zeisen Zonder Remedie Dood Omgeven Met Tragedie
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen