Sprietje Geplaatst: 1 maart 2014 Geplaatst: 1 maart 2014 Het hoofdkanaal Sport1 Select van betaalzender Sport1 is de gehele maand maart gratis voor vrijwel alle digitale kijkers in Nederland te zien. Dat geldt onder meer bij Ziggo, KPN, UPC en CanalDigitaal.Totaal TV maakte eerder bekend dat veel digitale kijkers in maart gratis naar Sport1 kunnen kijken. Toen was er nog enige onduidelijkheid of Ziggo de betaalzender in de etalage zou zetten. Sport1 heeft bekendgemaakt dat dit het geval is. De meeste aanbieders gaan Sport1 Select vanaf 1 maart aan alle digitale tv-klanten aanbieden. Bij KPN Interactieve TV gebeurt dit twee dagen later op 3 maart.Voetbal en Formule 1Dit houdt in dat de live voetbalwedstrijden uit de Spaanse Primera División en de Duitse Bundesliga weer voor een breed publiek te zien zijn. Sport1 zal ook uitgebreid verslag doen van de achtste finales uit de UEFA Champions League. Daarnaast is ook de start van het Formule 1 seizoen rechtstreeks te volgen. Zowel de seizoenstart vanuit Australië – van 14 tot en met 16 maart - evenals de grand prix vanuit Maleisië – van 28 tot en met 30 maart - zijn met commentaar van Olav Mol live op Sport1 Select te zien.Belangrijke voetbalwedstrijdenOp 11, 12, 18 en 19 maart kan de voetballiefhebber genieten van de strijd om een plek in de kwartfinale in de UEFA Champions League. Uiteraard zullen de Sport1 analisten Aad de Mos, Pierre van Hooijdonk, Ronald de Boer en Wim Kieft tijdens deze avonden de analyses voor hun rekening nemen. Atletico Madrid - AC Milan, Bayern München - Arsenal, FC Barcelona - Manchester City, Paris St. Germain - Bayer Leverkusen zijn de duels die op het programma staan. Uit de verschillende Europese voetbalcompetities zijn in de maand maart ook nog de wedstrijden Bayern München - Schalke’04 (1 maart), Atletico Madrid - Real Madrid (2 maart), Paris Saint Germain - Olympique Marseille (2 maart), Bayern München - Bayer Leverkusen (15 maart), Real Madrid - FC Barcelona (23 maart) en Borussia Dortmund - Schalke’04 (25 maart) te zien. Daarnaast zendt Sport1 ook de interlands Spanje - Italië en Zuid Afrika - Brazilië rechtstreeks (5 maart) uit.Moto GP en andere sportenNaast het vele topvoetbal en de Formule 1 is er in maart op Sport1 ook veel aandacht voor tennis, golf, rugby, MotoGP, NBA en Euroleague basketball. Zo zijn de beste tennisdames rechtstreeks te volgen tijdens de WTA tennistoernooien van Indian Wells en Miami, volgt Sport1 de verrichtingen van de golfers tijdens onder andere de toernooien Trophee Hassan II en Arnold Palmer Invitational, strijden de zes beste Europese rugbylanden met elkaar in de Six Nations, rijden de motoren hun eerste grand prix in Qatar en zullen er verschillende NBA wedstrijden live te zien zijn.Bron: http://www.Bron: Totaal TV/nieuws/15388/sport1-biedt-digitale-kijkers-gratis-voetbal-en-formule-1.htmlOpmerking: Sport1 Select HD is inmiddels vrij te ontvangen met een CanalDigitaal kaart.
Seniorsatter Geplaatst: 1 maart 2014 Geplaatst: 1 maart 2014 Nou, ik ben alweer afgeknapt door dat ""verschrikkelijke"" logo. Kijk dus ook dit jaar weer via de BBC naar de Formule 1, en de races die niet ""live"" door de BBC worden uitgezonden, bekijk ik op ORF 1 HD.
Snoopy Geplaatst: 1 maart 2014 Geplaatst: 1 maart 2014 Bij de MotoGP knap ik volledig af op het commentaar van Frank Weeink. Daarnaast heeft zo'n beetje alles voorrang op de MotoGP en worden de andere klasses nauwelijks uitgezonden. Ben blij dat Sport1 Deutschland het nog FTA uitzendt, met reclame welliswaar.
waterpas Geplaatst: 1 maart 2014 Geplaatst: 1 maart 2014 Dank Snoopy, dat is een goed advies, bij de reclame zet ik de bril dan wel even af. In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.
Mojo Geplaatst: 1 maart 2014 Geplaatst: 1 maart 2014 Is geen nieuws meer. Word hier al gemeld http://www.sat4all.com/forums/topic/338735-sport1-select-tijdelijk-vrij-te-kijken/ You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
waterpas Geplaatst: 1 maart 2014 Geplaatst: 1 maart 2014 Sport 1 Deutschland is voor mij wel nieuws! In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.
D.Quijote Geplaatst: 1 maart 2014 Geplaatst: 1 maart 2014 (aangepast) Voor sport 1Deutschland moet ik wel mijn dect uitzetten. 1 maart 2014 aangepast door D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
cookie Geplaatst: 2 maart 2014 Geplaatst: 2 maart 2014 Ik had net half februari geupgrade naar het entertainment pakket voor Sport1 select te kunnen ontvangen voor de F1 openingsrace. Als ik had geweten dat het gratis ging zijn in maart had ik dat pas gedaan in april. Bedankt canaldigitaal
ton2207 Geplaatst: 2 maart 2014 Geplaatst: 2 maart 2014 Ik denk dan: bedankt Sport1. CanalDigitaal kan daar niets aan doen. Wat niet beter wordt, blijft niet goed.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen