Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Alle 4 tuners van mijn DM8000 (woonkamer, 5 jaar oud) reageren niet meer. Box gaat wel aan en kan via DCC gewoon worden benaderd. Het probleem zit in de box (thuis zijn 3x DM8000 aanwezig en de andere 2 werken in de woonkamer naar behoren). Tunersvervanging helpt ook niet. Mijn vraag: kan een kortsluiting de oorzaak zijn of is een kwestie van R.I.P. en een andere kopen? 

Geplaatst:

Een verse flash heeft ook niet geholpen?

It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle...

ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..

Geplaatst:

Opnieuw flashen heeft 't niet geholpen. Sinds afgelopen donderdag zijn we er mee bezig; na 5 jaar plezier er van te hebben gehad treuren we echt niet. Alleen was die box de beste in combinatie met onze 55 inch Samsung 7000 serie... 

Geplaatst:

De box kan alle 4 tuners herkennen; signaalzoeker kan wel (zwak) signaal laten zien. Bij sat en / of kabel scan wordt niets gevonden. Dus geen beeld en melding: Geen data op de transponder! (timeout reading PAT).... 

Ik denk dat 't beter is om op zoek te gaan naar een goede vervanger.......

Hartelijk dank voor de reacties. Gr. Thero

Gast Mimisiku
Geplaatst:

Zou eerst de voeding eens nakijken. Je schrijft dat je er 3 hebt. Wissel eens uit. Waarschijnlijk is je spanning ingestort.

Geplaatst:

Tot woensdag a.s. mag ik van vrouwlief niets met de andere 2 boxen doen. Tot dinsdag a.s. moet er, probleemloos, naar carnaval van Brazilië gekeken kunnen worden. Volgend weekend gaan we weer e.e.a. controleren.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...