Ga naar inhoud


Laptop webcam beeld op zijn kop?


Gast Henri Aalten
Ga naar oplossing Opgelost door winwiz,

Aanbevolen berichten

Gast Henri Aalten

Nu ik om mijn laptop Skype heb geïnstalleerd, staat het beeld van de webcam op zijn kop.

Nee ik heb niet gedronken, en ook de laptop staat met de juiste kant op de tafel. het geheel

draai onder Windows 7

 

Is dit op te lossen??

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dan weet ik het niet. Ik heb ook een laptop waar je de camera ook naar achteren kan draaien (Acer) en daar heb ik het probleem ook dat het beeld regelmatig op zijn kop staat maar dat heeft te maken met de schakelaar die er in zit en er voor zorgt dat bij het naar achteren draaien, het beeld omgeschakeld wordt zodat het juist niet op zijn kop komt te staan.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Oplossing

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Henri Aalten

Wij zitten hier met 3 man te kijken, maar wij zien onder geavanseerd geen spiegelen, en miror staan

Moet ik wel zeggen wij hebben alle 3 slechte ogen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Dat kan kloppen, maar dat komt omdat deze instelling ook niet in skype zelf zit, maar in je webcam instellingen.

 

Ik heb een Logitech C920 en dan moet ik in skype naar extra -> instellingen -> video instellingen -> webcam instellingen en daar vind ik dan in de logitech settings onder 'geavanceerd' beeldrichting: 'Spiegelen'.

 

Slechte ogen is hier niet het probleem. Eerder het slechte gebruik er van ;)

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Henri Aalten

Het is een ingebouwde webcam, waarvoor ik geen aparte software heb geïnstalleerd

Ik moet het verder nog opzoeken, zie nog geen aparte software ervoor staan op de laptop

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Mijn Lenovo laptop heeft ook een ingebouwde camera zonder speciale software en dan nog zit die instelling precies daar waar ik eerder al over schreef.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Precies hetzelfde als het tweede linkje wat ik gaf....

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Henri Aalten

Heb nu een logitech C910 er opgezet, nu krijg ik wel de instellingen die worden aangegeven, verder hierboven in het forum.

Deze komen niet tevoorschijn bij de ingebouwde webcam.

 

Ik gebruik nu de Logitech webcam, deze heeft ook een goede microfoon en is veel beter in beeldkwaliteit

Ik ben nu tevreden probleem opgelost

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...