Ga naar inhoud


Aanbevolen berichten

  • Beheerder
Geplaatst:

Waarom vraag je dit soort zaken niet gewoon na waar je abonnement loopt, bij tele2 dus!

Ik ga toch ook niet bij de slager vragen wat een brood kost?

 

Je kunt je abonnement niet opzeggen wegens wanprestatie als je ze niet de kans hebt gegeven het op te lossen. Jij gaat steeds naar andere bedrijven om je probleem op te laten lossen, maar Tele2 zelf hebt je niet gebeld, althans dat blijkt nergens uit.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.


Gast Henri Aalten
Geplaatst:

Er is in Arnhem geen enkele winkel van Tele2, vandaar dat ik naar de 4 andere Telecomzaken in Arnhem ben gegaan.

Verder heb ik nu totaal 4 keer gebeld met Zie mijn eerder bericht. Tele2. 2 medewerkers die ik aan de lijn had, wisten totaal niet hoe dat moet.

 

Ik heb Tele2 dus weldegelijk een kans gegeven

 

Hoezo dan geen wanprestatie

  • Beheerder
Geplaatst:

Ik geef je weinig kans. Ik kan mij ook bijna niet voorstellen dat als een duidelijk klacht voorlegt, je niet geholpen wordt.....

 

Tele2 heeft zelf geen winkels maar officiële verkooppunten. ÓÓk in Arnhem ;)

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Gast Henri Aalten
Geplaatst:

Er zitten in Arnhem inderdaad 3 telecomzaken die het verkopen, maar zij geven aan geen ondersteuning er voor te geven.

alleen een verkopen. Over service gesproken

 

Er is nu een aangetekende brief, via mijn rechtsbijstand naar Tele2 onderweg.

Het is brief met ingebreking  stelling door Tele2.

 

Zodra er meer bekend is meld ik dit hier.

  • Moderator
Geplaatst:

Ik neem aan dat je je dossier op orde hebt en kunt bewijzen dat ze je niet goed geholpen hebben?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Gast Henri Aalten
Geplaatst:

Volgens de advocaat heb ik een sterk dossier 

Alle tijden met namen van medewerker die ik gesproken heb bij Tele2 opgeschreven.

En alle telefoongesprekken zijn opgenomen nadat ik ze een voor een om toestemming heb gevraagd

 

Ik vraag dus per direct ontbinding van mijn contract wegens wanprestatie, met in de brief Tele2 in gebreken te stellen.

Gast Henri Aalten
Geplaatst:

Nog geen officieel bericht, maar Tele2 heeft het nummer helemaal al afgesloten.

Het lijkt er op, dat zij het contract ontbonden hebben.

 

Hopelijk weet ik snel meer.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...