Bambix Geplaatst: 4 maart 2014 Geplaatst: 4 maart 2014 Beste hobbyisten, Ik heb al een tijdje last van het, geen geluid hebben op bepaalde zenders (op het ziggo netwerk). Na een tijdje komt het geluid terug. Als ik bij de geluidsinstellingen kijk, staat er alleen MPEG. Als image staat er openpli op. Met cccam. Kent iemand dit probleem en/of weet hoe op te lossen? Alvast bedankt. Dreambox 800S en 500S....2.1.4, Stab HH 100, 80 cm schotel.
Hoeba Geplaatst: 7 maart 2014 Geplaatst: 7 maart 2014 (aangepast) Misschien wat meer informatie? Welke zenders op je 500C....? Denk dat je meer geluk hebt bij de dvb-c afdeling, als iemand anders dit ook heeft gehad. Heb er zelf nog niet van gehoord, maar zou zo met draadloze telefoons te maken kunnen hebben, als het niet aan je kabel ligt. Zet zo'n ding eens verder van de ontvanger. Bij Ziggo moet je het tegenwoordig zelf oplossen...... ! 7 maart 2014 aangepast door Hoeba Groetjes,HoebaDM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b
likus Geplaatst: 7 maart 2014 Geplaatst: 7 maart 2014 Ik heb recent op mijn 800 ook 2x iets dergelijks gehad, wat telkens met een herstart opgelost werd. Betrof dus geen DVB-C (geen Ziggo) maar DVB-S2 (gewoon CDS), betrof - na vlug bekijken van de situatie - alle zenders; ik heb verder ook niet naar een andere oplossing gezocht. Ging er vanuit dat mijn 2 jongens iets te enthousiast gedrukt hadden op de afstandsbediening... DB800 op OpenPLi 2.1 en DB8000 op OpenPLi 4.0 met DVB-S2 en DVB-TQnap NAS TS-210 Canal Digitaal & DigitenneWavefrontier T55 / Triax 88met Satconn 1/10 / 2x Spaun 411
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen