Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Zeer duidelijk dit maar wat wil je nu precies

vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird            

Vu+ solo   - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor

Geplaatst:

ik ontvang ned1 hd niet meer , niet op astra 3 en ook niet op astra 19

ontvang wel de ned1 sd op oude receiver

Nieuwe receiver kapot?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Geplaatst:

Was het zo onduidelijk? Behalve dat ik vergat te vermelden dat ik het niet kan ontvangen in zuid spanje. Dus niet aanwezig na scan op astra 3

Geplaatst:

Was het zo onduidelijk? Behalve dat ik vergat te vermelden dat ik het niet kan ontvangen in zuid spanje. Dus niet aanwezig na scan op astra 3

Welke reciever welk merk wat heb je gedaan geef meer info mijn glazen bol is deffect

Geplaatst:

Oke nu komen we er heb je al een nieuwe scan gedaan.

Alle zenders doen op de oude wel maar met de nieuwe niet op dezelfde aansluiting

Geplaatst:

Ik heb even gegoogled maar ken hem zo niet zou je mij kunnen vertellen of je een sofcam gebruikt zo ja welke.

Geplaatst:

Oke gewoon kaart erin en hoppa dus kan de ontvanger wel vinden vandaar mijn vraag.

Pm sprietje even misschien heeft die nog een idee.

• Moderator
Geplaatst:

Nederland 1HD zit op dezelfde transponder als Nederland 3 HD.

Wanneer Nederland 3 HD wel ontvangt zijn je schotel en ontvanger in orde en zal je zenderlijst niet goed ingesteld staan.

Heb je geen fastscan optie?

Anders eventueel even Nederland 1 HD in je zenderlijst wissen en de transponder opnieuw inscannen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Ik heb ned1hd niet in mijn zenderlijst,wel ned3 hd,maar die durf ik niet te wissen.ik heb al opnieuw gescanned,maar alleen ned 3 komt uit de scan op astra 3,2had ik al

• Moderator
Geplaatst:

Wel, Nederland 3 HD zit op dezelfde transponder, wanneer je die ontvangt is er niets mis met je ontvanger en schotel.

Je ontvanger zal Nederland 1 HD niet als nieuwe zender herkennen en hem daarom niet opnieuw inlezen.

Je zou de transponder opnieuw kunnen scannen of de pids met de hand in de ontvanger zetten.

Je geeft niet aan waarom je Nederland 1 HD kwijt bent, er moet toch een reden zijn waarom je hem opnieuw wilt inlezen?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen