Ga naar inhoud


Mijn Canal Digital nog steeds onvolledig


Tom2012

Aanbevolen berichten


  • Reacties 39
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Moderator

Noppes ik geef klantennummer in aanspreking voorletters, achternaam postcode huisnummer en BE en normaal moet dan woonplaats en gemeente verschijnen en straat en dat gaat niet meer. zal automatisch zijn ? dan emailadres en nog eens en druk op registreren maar doet niets :(

Al eens BE postcode geprobeerd?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb juist mail gehad dat registreren met belgisch adres voor canaldigitaal niet kan. toch beetje discriminatie. we betalen evenveel maar krijgen dit niet als ook alle gos niet

play more,play sport, betv, movie&series, film1, hbo, ziggosport,  tophd, hd+, telenet, proximustv, canal digitaal, netflix,

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dan dus toch de creatieve oplossing, registreren op het adres van Canaldigitaal?

Alternatieve oplossing is grenspost.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geachte heer xxxxx,

 

Bedankt voor uw e-mail.

U geeft aan een registratie aan te willen maken voor Mijn CanalDigitaal.

Helaas is het nog niet mogelijk een registratie aan te maken voor Belgische abonnees. 
Excuses voor het ongemak.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Mocht u toch nog vragen hebben?
Dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice via het telefoonnummer: 0900-9323 (€ 0,15 p/m).
Vanuit het buitenland: 0031356466884 (regulier tarief).
Onze medewerkers staan van maandag t/m zaterdag van 9:00 tot 21:00 uur klaar om u van dienst te zijn.


Met vriendelijke groet,


Klantenservice CanalDigitaal

play more,play sport, betv, movie&series, film1, hbo, ziggosport,  tophd, hd+, telenet, proximustv, canal digitaal, netflix,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste natte.

De software van de abonnementen administratie staat buitenlandse adressen niet toe.

Dat was in het verleden niet nodig en was zelfs niet toegestaan.

Er valt helaas voor buitenlandse gebruikers niet te verwachten dat dit snel verholpen / aangepast gaat worden.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier gewoon een Nederlands adres met een .nl e-mailadres maar probeer al 3 maanden tevergeefs in te loggen. Inmiddels al meer dan 7 medewerkers aan de telefoon gehad en ook twee keer een schriftelijke klacht ingediend.

 

Hoewel de vele beloftes van CD en haar medewerkers dat alles goedkomt, is het voor mij nog steeds niet mogelijk om in te loggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank vrienden het zal dus helaas een discriminatie blijven voor de Vlamingen. als ze dezelfde abonnementen vragen moeten ze maar ook dezelfde diensten aanbieden. hbogo of film1go of sportgo kan ik ook niet gebruiken . alleen de kanalen. maar moet dus altijd hopen op goodwill van telefoon cds. maar dankzij cds heb ik dan ook weer prachtige nederlandse kanalen om u tegen te zeggen. vlaamse zenders kunnen daar nog veel van leren.

play more,play sport, betv, movie&series, film1, hbo, ziggosport,  tophd, hd+, telenet, proximustv, canal digitaal, netflix,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...