Ga naar inhoud


Mijn Canal Digital nog steeds onvolledig


Tom2012

Aanbevolen berichten

De software van de abonnementen administratie staat buitenlandse adressen niet toe.

Dat was in het verleden niet nodig en was zelfs niet toegestaan.

Er valt helaas voor buitenlandse gebruikers niet te verwachten dat dit snel verholpen / aangepast gaat worden.

Wel dus, want dat is net wat ze schrijven. Het is NOG NIET mogelijk een registratie aan te maken voor Belgische abonnees.

 

Helaas is het nog niet mogelijk een registratie aan te maken voor Belgische abonnees. 

Excuses voor het ongemak.

De software wordt aangepast en binnenkort zal dat dan wel mogelijk zijn.

Wat wil je trouwens doen in die Mijn CanalDigitaal omgeving ?

Aanzetten van de erotiek kan je via het callcenter vragen, daar heb je die Mijn CanalDigitaal omgeving niet nodig.

Verder kan je er denk ik ook nog jouw aanrekening raadplegen of jouw abonnement upgraden.

Enfin, als ik hun boodschap goed begrijp is het kwestie van nog wat geduld hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 39
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Moderator

Ik zou al blij zijn wanner ik mijn rekeningen weer kan inzien....

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou al blij zijn wanner ik mijn rekeningen weer kan inzien....

Vandaag even gekeken maar hier werkt het wel, al ben ik niet uitgebreid wezen zoeken, rekening inkijken geen probleem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wanneer ik weer thuis ben zal ik het weer eens proberen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb precies hetzelfde probleem, dat is ontstaan na aanvraag Internet en Telefonie - edoch geregistreerd in NL ..

Volgens helpdesk kon dat het niets ermee te maken hebben dat ik Internet en Telefonie heb aangevraagd.

Het werd nog erger door vast te stellen dat het aan hun kant wel gewoon werkt.

 

Heb iniddels verschillende locaties geprobeerd met IE9, IE10, IE11.

Ook FireFox28 : Het inloggen werkt wel, maar zodra ik een factuur wil inzien, of pakket wil wijzigen dan gaat het mis.

aangepast door dolphs

Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oplossing in mijn geval gevonden, inderdaad na een recreate van mijn account werkte het wel, daarvoor moest men wel eerst mijn account verwijderen.

Wellicht dat iemand anders daar ook iets aan heeft. Ik citeer:

 

 

Geachte heer x,

U hebt op 28-3-2014 om 13:29:51 gereageerd op onze e-mail.

Ons antwoord op uw reactie is:

 

Hartelijk dank voor uw e-mail - U geeft aan een vraag te hebben over Mijn CanalDigitaal.

 

Wij zien dat het Mijn CanalDigitaal account niet gekoppeld is aan een abonneenummer. Wij zullen het huidige account verwijderen. Dit verzoek is doorgestuurd intern aan de ICT afdeling, welke dit doorgaans binnen 3 werkdagen verwijderd. Hierna kunt u zich opnieuw registreren via: http://www.canaldigitaal.nl/mijn-canaldigitaal/mijn-canaldigitaal/

Hiervoor kunt u abonneenummer: 8-cijferig-nummer gebruiken.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...