Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben in het bezit van VU + SOLO2 en werk met Vti. Ik wil de Frans/Duitse zender MEZZO in HD ontvangen ( zit op 19.2)  hetgeen via Canaldigitaal niet lukt.

Zijn er mensen die mij kunnen aangeven wat ik daar allemaal voor moet doen. Ikzelf vermoed dat ik een extra kaart zal moeten kopen maar welke dan en hoe krijg ik die werkzaam?

Graag uw adviezen.

Met vriendelijke dank,

Fred

Geplaatst:

Deze zender is in alle versies gecodeerd, (en niet Frans/Duits, dat is wel met Arte het geval).

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Gast Mimisiku
Geplaatst:

Dus een CanalSat of Orange kaartje proberen te krijgen.

Geplaatst: (aangepast)

Je zult een softcam uit de VTI feed + een softcam config uit de vti feed moeten dowloaden en enkel inschakelen.

Ikzelf vermoed dat ik een extra kaart zal moeten kopen maar welke dan en hoe krijg ik die werkzaam?

Graag uw adviezen.

Met vriendelijke dank,

Fred

aangepast door Tonskidutch

Redemption Day

Sherel Crow, Johnny Cash

Geplaatst: (aangepast)

de algemene strekking is dat je voor die extra diensten betaald

of per mezzo hd live (via internet) aanmelden

of door je pakket te upgraden opdat mezzo HD in je abonnement opgenomen is

Mezzo HD is echter via satelliet uitzending enkel op deze Zender frequenties per Betaal TV pakketten te abonneren (zie link)

iets anders werd niet gesuggereerd.

maar welke dan en hoe krijg ik die werkzaam?

aangepast door Tonskidutch

Redemption Day

Sherel Crow, Johnny Cash

• 3 weken later...
Geplaatst:

Ik zou dol graag willen weten of iemand al 'Mezzo Live HD' werkend heeft gekregen. (op een vu+ duo2, nog niet in bezit)

Heb al diverse malen gekeken op de site van 'Canalsat' en 'Orange' maar ik wordt er niet wijzer van. Zelfs een mailadres is maar moeilijk te vinden voor informatie.

Wel heb ik gezien bij Orange een aanbieding 'klassiek boeket muziek' van Brava HD, Mezzo, Mezzo live HD en Unitel Classica, voor €8,= deze laatste zender geloof ik niet zo. Maar ik denk dat deze combinatie is met een standaard TV pakket.

bedankt, Geert

Geplaatst:

Dus een CanalSat of Orange kaartje proberen te krijgen.

je hebt twee problemen:

1 - je kunt geen abo van canalsat of orange nemen als niet inwonener van Frankrijk

2 - je kunt de smartcard enkel in de canalsat receiver gebruiken daar die "gepaired / gehuwd" is met de receiver

dat is voor punt 1- overigens ook anders om, een Fransman kan geen CanalDIGITAAL abonnement uit Nederland abonneren

dus een mogelijkheid is

1a -

als je een familielid of kennis in Frankrijk hebt wonen, kan die een abo voor jou regelen

je zit echter wel vast aan de receiver die met de smartcard "gepaired" is

1b -

je kunt een of andere Fransman die een CanalDigitaal abo wil zo gek krijgen dat hij met jou een kaart-ruil overeenkomt

je keuze vrijheid betreffende de smartcard gebruiken in andere receivers dan de gecertificeerde abonnement receiver is dus ook heel beperkt.

het is heel lastig je wensen te realiseren.

Redemption Day

Sherel Crow, Johnny Cash

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...