Ga naar inhoud


Werkt deze CI module nog ?


Vinnie

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik ben nieuw hier en ben op zoek naar een CD module en ik vond een goedkope module op Marktplaats, mijn vraag is of deze module nog steeds werkt icm het family HD pakket.

 

canal-digitaal-ci-module-_mediaguard-voo

aangepast door Vinnie
Link naar reactie
Delen op andere sites


allereerst is er ook voldoende zwendelwaar op CI-cam niveau op de markt...

gewoon iets met een nagemaakt stickertje kwam vaker voor

de werking is

en afhankelijk van welke canalDIGITAAL kaart

en afhankelijk van welk CI+ gecertificeerd toestel

en of die CI module de juiste firmware erop heeft

 

als je kijkt op de site zelve van canalDIGITAAL vindt je deze

Dicke Titten

Rammstein

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mimisiku

Ik heb deze gehad en die werkte niet meer na verschijnen van de oranje CD SmartCards. Toen eentje met wereldbol gekocht die het nog steeds doet m.u.v. Fox Sports 2 HD Int. Hiervoor is alweer een nieuwe module nodig: de witte CI 3.5 zoals de website van Canal Digitaal doorgeeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet kopen werkt trager dan de nieuwe. Daarnaast kunnen er bij sommige ontvangers en samsung tv rare storingen voorkomen.

Bij de samsung televisies werken de hd ongecodeerde zenders (groot aantal duitse) bijvoorbeeld slecht of niet.

Haal je de deze cd module er uit werkt het weer. Kortom vreemde storingen en erg traag niet doen dus.

sab ultimate hd 88cm schotel (2 keer zelfde installatie)

samsung dvbt

Link naar reactie
Delen op andere sites

als ik zo zie is deze maar goed voor de zwarte en de groene kaart 

post-41606-0-09090200-1394056772_thumb.jpg

post-41606-0-95867900-1394056821_thumb.jpg

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, maar zoveel mensen gebruiken die oude zwarte niet meer....

 

Ik zou ze niet graag in de kost willen hebben die nog met een seca2 kaart kijken. :)

De seca 2 kaart is er overigens niet alleen in het zwart, dat was wel de eerste.

Daarna is er nog een groene gekomen die op zijn beurt weer opgevolgd is door een kaart wit met rood en een groot diagonaal CanalDigitaal logo.

Deze laatste heeft een andere chip en werkt beter met de oude CanalDigitaal CI.

 

Niet kopen is overigens een juist advies, die ouwe bende is alleen nog leuk om testjes te doen.

Voor TV kijken zijn er betere spulletjes.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mimisiku

Precies! Als je echt een CI wil gaan gebruiken (of moet) dan gewoon de nieuwste witte. Kost maar 59 Euro dus echt niet teveel (als je het vergelijkt met de oude prijzen van de oudere CI's voor Canal Digitaal). En je kunt er Fox Sports 2 HD mee kijken als je dat verlangt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Johan45,

ik heb er zelfs nog een CI-cam liggen van jou, overgenomen van je in 2003, die nooit meer gebruikt is geworden met de komst van de dm7000 :D

 

to topic:

als je bedenkt hoeveel van die dingen rondslingeren in diverse bureau lades zou ik er zeker geen een aankopen zonder eerst te testen...!

maar de topic starter heeft niets vermeld inzake de vragen uit post #2 (want apparaat moet er ook mee overweg kunnen)

 

ciao

Dicke Titten

Rammstein

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou je ook aanraden om de nieuwste versie te kopen van canal digitaal. Heb sinds kort ook 'geupgrade' naar de nieuwe ci module en het werkt echt een stuk beter, minder schakeltijd tussen de kanalen en beter beeld ;)

 

En waarom marktplaats? Tegenwoordig heb je ze al redelijk goedkoop, heb de mijne hier vandaan ... reclame verwijderd... was des tijds in de aanbieding voor 49,99 incl verzendkosten. ( Nu overigens niet meer ), maar je kan wel gebruik maken retour recht en je hebt in ieder geval garantie lopen!

aangepast door Johan45
link naar webshop verwijderd
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...