Bigsat Geplaatst: 5 maart 2014 Geplaatst: 5 maart 2014 Ik heb even een probleem ? Dreambox edit 5300 t\m 5316 ik kan het gewoon normaal installeren en ook de box en het ip adres en het paswoord invoeren en vast zetten, maar een map selecteren waarvan de settings naar de box toe moeten kan ik niet selecteren dan crasht dreambox edit wie heeft hiervoor een oplossing of wie heeft dit probleem dan ook ?
Hoeba Geplaatst: 6 maart 2014 Geplaatst: 6 maart 2014 (aangepast) Een oplossing zou kunnen zijn om een ander programma zoals Dreamset te proberen? 6 maart 2014 aangepast door Hoeba Groetjes,HoebaDM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b
Tonskidutch Geplaatst: 6 maart 2014 Geplaatst: 6 maart 2014 Ik heb even een probleem ? wie heeft hiervoor een oplossing of wie heeft dit probleem dan ook ? is die win8.1 op 64 bit? is dreamboxedit onder een account gestart welke een beheerder/administrator is probeer eens de dreamboxedit in een andere modus op te starten! ciao Nothing Compares 2U Jimmy Scott
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen