Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Lijkt heel veel op de Satlink WS-6933 (deze is nieuw komt binnen kort uit) zit ook in dezelfde prijsklasse. Ik heb met beide helaas geen ervaring.

ET-4000 , Triax 88 multifeed work in progress

Geplaatst:

De 6909 is een combo of te wel geschikt voor DVB-S en DVB-T de 6908 (SE) alleen geschikt voor DVB-S. Dat is wat ik er van weet.

ET-4000 , Triax 88 multifeed work in progress

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik heb een sf700 en ga hem in de loop van de week gebruiken. De paal voor de schotel staat (eindelijk). Bij mijn exemplaar zijn astra 19 en 23 alingesteld, ik moet zelf 28 invoeren.

Nu snap ik wel hoe ik iets kan invoeren maar wat moet ik invoeren? Kan de gegevens niet vinden......

Fuba Daa850 met multifeed , Vu+duo 4k se met dvb s en dvb c. Vti 15

Geplaatst:

Ik heb net de Fuba daa850 in de paal gehangen, op dishpointer gekeken naar de richting ( middelste schoorsteen van het huizenblok ) handvast gedraaid, mulirail er op, en inverto black ultra in het midden gezet.

Sf700 er aan , zonder reciever, vond eerst niks, toen freqentie gewisseld en toen had ik lock. Werkt als een malle. ( alleen het piepje uitzetten.....)

Heb nu 92% signaal, dus tussen de 10.5 en 11.2 db. Wisselt nogal. Maar het is voor het eerst dat ik een digitale schotel uitricht, de andere keer was 20 jaar geleden met een analoge schotel......

Ik heb het idee dat ik best aardig op weg ben, ik weet alleen niet of die waardes goed zijn.

Geplaatst:

Toen ik nog snel probeerde de lnb voor 19gr erbij te zetten kreeg ik geen lock. het kan zijn dat de frequenties in de sf700 niet kloppen, of de inverto black ultra twin is te breed om naast 23gr te zetten. 

ik kreeg wel iets van signaal sterkte, maar niets op kwaliteit.

ik heb er verder nog geen aandacht aan besteed, heb wel foto's toegevoegd van de sf700 op de 23gr lnb.

Als iemand kan toelichten wat de cijfertjes en getallen betekenen, is dat wellicht een nuttig on topic antwoord. 

post-68947-0-69057900-1395239536_thumb.jpg

post-68947-0-44571200-1395239601_thumb.jpg

post-68947-0-59993400-1395239648_thumb.jpg

Geplaatst:

Even gekeken, maar als je de lnb voor 19gr links van de 23gr zet dan kan het kloppen dat je niks vind natuurlijk........

Heb net snel een losse lnb rechts van de 23 gehouden en toen werkte het wel..........

Je moet ook niet even snel, en denken dat je t snapt natuurlijk.........

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen