drrossi Geplaatst: 6 maart 2014 Geplaatst: 6 maart 2014 Heren. Ik zit in Frankrijk en heb een TNT kaartje aangeschaft in de hoop die in mijn TF met enigma aan het werk te krijgen. Maar dat is nog niet zo eenvoudig blijkt. Kan iemand me hiermee helpen ? Alvast bedankt voor jullie reacties! Mvg Alain
Gast mrghost Geplaatst: 6 maart 2014 Geplaatst: 6 maart 2014 (aangepast) tnt kaart zal niet werken je moet juiste keys hebben hij deed het een tijdje daarna weer deruitgevlogen heb zelf ook een tntsat kaart die geldig is tot 2017 maar heeft geen nut zolang er geen juiste keys zijn om de kaart werkend te krijgen 6 maart 2014 aangepast door mrghost
drrossi Geplaatst: 6 maart 2014 Auteur Geplaatst: 6 maart 2014 Volgends de officiele site waar ik deze gekocht heb, zou die werken met een aantal geselecteerde Receivers. Hebben die dan die nodige keys ? Wat zijn die keys dan ? Ook zeggen ze stellig dat die kaart niet geactiveerd hoeft te worden.
Moderator ceesv Geplaatst: 6 maart 2014 Moderator Geplaatst: 6 maart 2014 Misschien helpt dit onderwerp je verder. http://www.sat4all.com/forums/topic/336813-fransat-mogelijk-met-een-andere-receiver-buiten-frankrijk/ Een TNT sat kaart wil een TNT sat ontvanger of CI module zien, anders gaat het niet werken. Kaart en ontvanger worden aan elkaar gekoppeld, gepaired. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Its_Johan Geplaatst: 7 maart 2014 Geplaatst: 7 maart 2014 (aangepast) Kleine Correctie, er zijn geen CI modules (voor zover ik weet) voor de TNT sat kaart, alleen gecertificeerde ontvangers. Het heeft een tijdje met Oscam gewerkt, daarna een tijd niet door ECM problemen, toen weer wel en nu alweer een tijdje niet. Het schijnt te werken met dOSCAM, een OSCAM-EMU variant. 7 maart 2014 aangepast door Its_Johan ET10000 4x DVB-S2, ET4000 client, OSCAM, CanaalDigitaal, TNTSat. Reelbox AVG 3x DVB-S2, 1x DVB-T (staat nauwelijks aan)Visiosat G3+ (28.2E-23.5E-19.2E-13E) 4x ALPS quad 0,2db, PHILIPS 55PUS9109 TV(2x Xsat CDTV410 & Cherokee 9000 NG4 in de kast)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen