jamarita Geplaatst: 7 maart 2014 Geplaatst: 7 maart 2014 (aangepast) ik heb een alfa r36 wifi3 g router en wil hier een wilfysky 2000m 9db usb adapter op aansluiten zijn deze twee compatible met elkaar.Had er een awuso 36h op met 5db antenne maar hier is het bereik niet ver genoeg mee wil hem gebruiken op de camping in spanje.Wie weet hier meer over? 13 maart 2014 aangepast door Michel onduidelijke onderwerp titel en in verkeerd forum geplaatst!
Gast catw Geplaatst: 9 maart 2014 Geplaatst: 9 maart 2014 Hier nog wat gegevens. R36 3G dongle easy setup.pdf R36 User Manual.pdf R36 AWUS036H easy setup.pdf
Jürgen Geplaatst: 9 maart 2014 Geplaatst: 9 maart 2014 Ik was altijd een voorstander van Alfa producten maar sinds ik de R36 van hen gebruikte kwam ik daarvan op terug. Ook ik heb diverse WLAN USB adapters daarop aangesloten, allen met de juiste chipset, maar ik heb deze router nooit goed aan het werk gekregen. Hierna een Alcatel OneTouch Y580 3G router besteld en deze doet het uitstekend. Het voordeel hiervan is ook nog dat daar de SIM kaart direct in de router geplaatst wordt. MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021
jamarita Geplaatst: 9 maart 2014 Auteur Geplaatst: 9 maart 2014 had op de campeer forum gelezen dat een wilfisky wlan usb adapter goed samen met de alfa r36 en de auslinx ging.De alfa r36 werkte goede met de awuso r36 h maar deze heeft te weinig bereik wil iets verder bereik.
jamarita Geplaatst: 9 maart 2014 Auteur Geplaatst: 9 maart 2014 de wilfysky is een wlan usb antenne adapter.
jamarita Geplaatst: 9 maart 2014 Auteur Geplaatst: 9 maart 2014 ik zoek geen dongle of mode en we hebben gratis wifi op de camping.ik wil alleeen de gratis wifi verbinding van het strand kunnen bereiken.
Gast catw Geplaatst: 9 maart 2014 Geplaatst: 9 maart 2014 (aangepast) Deze Alfa reikt ver, heb je wel de nieuwste firmware zou het plaatsen maar bestand was te groot dus pech. Even anders gedaan, KLIK voor de nieuwe firmware. 9 maart 2014 aangepast door catw
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen