Gast Henri Aalten Geplaatst: 7 maart 2014 Geplaatst: 7 maart 2014 Ik heb hier een laptop met Windows 7 Home Premium licentie. Nu heb ik deze laptop geheel voorzien van een nieuwe Windows 7 Home Premium vanaf DVD, en gebruik gemaakt van de licentiecode van de laptop. Dat ging allemaal zonder problemen. Maar nu een paar dagen later, gaat het activeren helaas niet. Melding: U moet het geautomatiseerd telefoonsysteem gebruiken. Maar ik gebruik juist de licentiecode van de laptop, om dit te voorkomen Zowel de DVD, en de Windows 7 op de laptop was van dezelfde soort Windows 7 Home Premium. Ik kan natuurlijk het geautomatiseerd telefoonsysteem gebruiken, dan zal dit wel goed komen, Maar is dit niet vreemd ???
winwiz Geplaatst: 7 maart 2014 Geplaatst: 7 maart 2014 Waarschijnlijk is hij toch anders... Op de laptop zal zeer waarschijnlijk een OEM versie hebben gestaan en wellicht heb jij een upgrade versie gebruikt. Beiden Home Premium en toch verschillend. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Gast Henri Aalten Geplaatst: 8 maart 2014 Geplaatst: 8 maart 2014 Het is beide een oem versie. Vandaag even bellen.
Gast Mimisiku Geplaatst: 8 maart 2014 Geplaatst: 8 maart 2014 Of hij heeft meerdere PC's met deze code (laten) installeren
Kowalski Geplaatst: 8 maart 2014 Geplaatst: 8 maart 2014 De beide Windows 7 installaties kunnen ook nog verschillen in de taalversie en of het een 32- of 64-bit versie is. Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen