Gast Henri Aalten Geplaatst: 9 maart 2014 Geplaatst: 9 maart 2014 ik heb gisteren in de winkel van Paradigit een onderdeel besteld. Echter kan ik het nergens terug vinden in mijn account bij die winkel. Ik weet nu dus niet of het goed is gegaan. Waar kan ik nu zien of mijn bestelling goed is gegaan
phil 3548 Geplaatst: 9 maart 2014 Geplaatst: 9 maart 2014 Als ik jou was zou ik morgen even met Paradigit bellen. Even je probleem uitleggen en hun kunnen dan zo zien of je bestelling goed gegaan is of niet. DM-800HD se -|- stab HH120 -|
Gast Henri Aalten Geplaatst: 9 maart 2014 Geplaatst: 9 maart 2014 Was ik ook van plan, maar ik dacht mogelijk heeft iemand een antwoord, en of zie ik iets over het hooft.
winwiz Geplaatst: 9 maart 2014 Geplaatst: 9 maart 2014 Hoe kunnen wij dat voor je beantwoorden? Als je via ideal betaald hebt kun je het zien aan je bankrekening. In alle andere gevallen kun je alleen maar terecht bij de leverancier om te achterhalen of je wel of niet wat besteld hebt. Bijna alle online winkels sturen een order bevestiging als je iets besteld hebt. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Gast Henri Aalten Geplaatst: 9 maart 2014 Geplaatst: 9 maart 2014 Ik ging er vanuit, dat het dan direct te volgen was op de wepsite Niet betaald via ideal, maar aangegeven kom ophalen in winkel. Helaas ook geen bevestiging mail ontvangen. Maar ik zal morgen even bellen. In ieder geval dank
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen