mazda Geplaatst: 9 maart 2014 Geplaatst: 9 maart 2014 Dag allemaal, Ik heb hulp nodig. We hebben sinds heel kort canaldigitaal op 2 TV's. Maar de ene TV doet sinds gisteren helemaal niets meer. Is allemaal wel goed aangesloten. Heb geen idee waar ik het verder moet zoeken. alle stappen opnieuw gedaan, helemaal nix. Heeft iemand een idee hoe we dat kunnen oplossen. Om telkens een monteur te laten komen is ook niks. Moet iets simpels zijn, maar ik weet het niet. Geeft geen beeld, geen signaal en ik kan de TV niet meer aanzetten met de HD zapper. Help. bij voorbaat dank.
vincent1971 Geplaatst: 9 maart 2014 Geplaatst: 9 maart 2014 Tja geen merk van televisie, sat. ontvanger, geen idee welk abo je hebt, welke schotel enzovoort...Kijk wel even in mijn glazen bol. Astra 1 zit bij mij op 31,5°E, 28.2°E, 19.2°EAstra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°EAstra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E
mazda Geplaatst: 9 maart 2014 Auteur Geplaatst: 9 maart 2014 wel handig als je vriendelijk blijft en niet meteensarcastisch wordt. Ik ben een dummy en jij kennelijk het tegenovergestelde. Ik heb een samsung TV, wat een abo is weet ik niet en ik heb een schoten HD van canaaldigitaal. Voor de rest is een glazen bol idd wel handig.
Gast Mimisiku Geplaatst: 9 maart 2014 Geplaatst: 9 maart 2014 Hem, komt een beetje doordat er vaak van dit soort vage vragen gesteld worden. Je gaat immers ook niet naar de dokter met het bericht "ik ben ziek"? Die wil graag wel de symptomen weten. In de electronica is dat niet anders. Welke type TV, welke CI module gebruik je? Heb je een oranje Canal Digitaalkaart met een vorm van abonnement? Allemaal zaken die we moeten weten,,,
mazda Geplaatst: 9 maart 2014 Auteur Geplaatst: 9 maart 2014 De TV is een samsung flatsccreen HD, geen CI module wel smartkaart en jahet is een abonnement. nieuwste model smartcard type MediaGuard3-smartcards
paardengek Geplaatst: 9 maart 2014 Geplaatst: 9 maart 2014 Wil je geholpen worden, geef dan ruime info rondom jouw schotel opstelling, satelietontvanger etc. Met de info, die je geeft, moeten we nog steeds een glazen bol gebruiken. Heeft het altijd gewerkt ? Is er onlangs iets veranderd ? Heb je een tv met ingebouwde satelietontvanger, of heb je een satelietontvanger aan je tv verbonden. Welke merk en type ? Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
sat87 Geplaatst: 9 maart 2014 Geplaatst: 9 maart 2014 Een van de eerste dingen die ik in dit soort gevallen altijd probeer, zijn de stekkers van de apparatuur (TV en eventueel losse ontvanger) uit het stopcontact te halen, en eventjes te wachten. Dan weer insteken en checken of het werkt, vaak was dan het probleem opgelost. Voor de rest sluit ik mij bij bovenstaande opmerkingen aan. Sat87, 87 niet mijn geboortejaar, maar begonnen met satelliet ontvangst. TBS5929 / TM5402 HD M3 /ClarkeTech5100C, 3x80cm 1x150cm 2x180cm 1x280cm schotels. KU, Ka-d, S en C-band, 76oost tot 61west
wanderer Geplaatst: 9 maart 2014 Geplaatst: 9 maart 2014 zit er een aan/uit knop op de tv? zijn de batterijen van de zapper nog wel voldoende vol? typenummer tv? als de smartcard in de tv zit is er ook een common interface.. Samsung 40D6510WS
Sprietje Geplaatst: 9 maart 2014 Geplaatst: 9 maart 2014 Tja, de informatie is beneden de maat.Je hebt twee TV's. Is het nu teveel moeite om het typenummer te geven?In een Samsung TV hoort ook een CI-module (kaartlezer) Heb je die niet, dan kun je ook CanalDigitaal niet ontvangen.Heb je ook twee smartcards? Van die oranje?En hoezo weet je niet wat voor abonnement je hebt?
mazda Geplaatst: 9 maart 2014 Auteur Geplaatst: 9 maart 2014 Wet je wat. Laat het maar zitten. Jullie zijn zo ingenomen met je eigen deskundigheid. Ik laat wel een monteur komen. Doei
Wimo01 Geplaatst: 9 maart 2014 Geplaatst: 9 maart 2014 Je wil geholpen worden maar het is teveel om gevraagde info te geven. Geef de juiste info en ik ben er zeker dat je probleem opgelost geraakt en gratis. Wat ga je zeggen zeggen tegen die monteur, de TV doet het niet. En wat gaat die monteur dan vragen denk je..... Ik denk dezelfde vragen die hier gesteld worden. Maar dan wel tegen betaling. MVG Wimo01 Spanje: TVV abo. basic+ / schotel 64cm / VU+ Zero 4K DVBS2X (open Pli 7.2) 19.2 / 23.5 / 13 / LG 49inch 4K Belgie : TVV abo. AIO met basic+ / VU+ Zero 4K DVBS2X / ( open Pli 7.3) TDS 88 /19.2 / 23.5 / 13 / LG 55LA6908
Sprietje Geplaatst: 9 maart 2014 Geplaatst: 9 maart 2014 Het komt zelden voor dat we iemand niet kunnen helpen op dit forum, al woont die in Verweggistan, maar ja, als je op de snelweg staat en de garage belt van "mijn auto rijdt niet meer", dan zal de garage er ook weinig van kunnen bakken. Je zult toch eerst wat meer informatie moeten geven over wat je hebt, wat precies het probleem is, sinds wanneer enz. enz.
wanderer Geplaatst: 9 maart 2014 Geplaatst: 9 maart 2014 de topic titel zei eigenlijk al genoeg.... Samsung 40D6510WS
cookie monster Geplaatst: 9 maart 2014 Geplaatst: 9 maart 2014 Dag allemaal, Ik heb hulp nodig. We hebben sinds heel kort canaldigitaal op 2 TV's. Maar de ene TV doet sinds gisteren helemaal niets meer. Is allemaal wel goed aangesloten. Heb geen idee waar ik het verder moet zoeken. alle stappen opnieuw gedaan, helemaal nix. Heeft iemand een idee hoe we dat kunnen oplossen. Om telkens een monteur te laten komen is ook niks. Moet iets simpels zijn, maar ik weet het niet. Geeft geen beeld, geen signaal en ik kan de TV niet meer aanzetten met de HD zapper. Help. bij voorbaat dank. Het ene toestel terug naar fabrieksinstelling zetten ?? C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
postduif Geplaatst: 9 maart 2014 Geplaatst: 9 maart 2014 @ Mazda. Jij hebt wel een heeeel kort lontje hoor. Deze hulp verleners vragen gewoon om goede gegevens waarmee verder gewerkt kan worden. Jouw keus als je wilt betalen voor een monteur. Homecast hs 9000 cicd pvr 500gb -Triax 78-4x Lnb twin -2x Diseq -Astra 1-Astra 23-Astra 28-Hotbird
Aanbevolen berichten