chez Geplaatst: 10 maart 2014 Geplaatst: 10 maart 2014 Ik heb boven op de slaapkamer een oude strong Sd receiver staan waar ik soms even het nieuws op zie. Helaas heb ik sinds vandaag wel geluid maar geen beeld meer. Iemand enig idee waar dat aanligt? En nee hij staat niet op radio........ voor de grappenmakers onder ons :-) VU+ UNO 4K & VU+SOLO2 openpli 4.0 multifeed astra 1,2,3 & hotbird
dvbs Geplaatst: 10 maart 2014 Geplaatst: 10 maart 2014 (aangepast) misschien omdat er onlangs wijzigingen gebeurd zijn;; check even jouw transponder http://nl.kingofsat.net/find.php?question=nederland&Submit=Zap (btw: op welke zender kijk je naar het nieuws?) succes 10 maart 2014 aangepast door dvbs Groeten van dvbs, UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4
satencom Geplaatst: 10 maart 2014 Geplaatst: 10 maart 2014 Het word tijd voor een nieuwe HD ontvanger ,dan is het probleem ,denk ik weer opgelost Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
chez Geplaatst: 11 maart 2014 Auteur Geplaatst: 11 maart 2014 het wordt idd tijd voor een nieuwe hd ontvanger maar goed hij deed het vandaag weer dus zolang die het doet.... doet ie het :-) geen idee waar het aan lag want hij gaf wel geluid, ik kijk altijd snel even het nieuws op rtl4 VU+ UNO 4K & VU+SOLO2 openpli 4.0 multifeed astra 1,2,3 & hotbird
satencom Geplaatst: 11 maart 2014 Geplaatst: 11 maart 2014 Scart steker even aan drukken van de tv of de ontvanger Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
chez Geplaatst: 12 maart 2014 Auteur Geplaatst: 12 maart 2014 ja idd had zelfs de scartstekker gewisseld met een andere maar hetzelfde resultaat geen beeld wel geluid, ik houd erop dat die gewoon een baaldag had :-) VU+ UNO 4K & VU+SOLO2 openpli 4.0 multifeed astra 1,2,3 & hotbird
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen