di-on-air Geplaatst: 10 maart 2014 Geplaatst: 10 maart 2014 Elke maandagavond oude afleveringen van midsommer murders op zdf neo van 20:15 t/m 22:00 uur. Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger. Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen, History en MTV NL in HD.
edbe Geplaatst: 11 maart 2014 Geplaatst: 11 maart 2014 een goede serie maar wil het niet in Duits horen. 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
Tonskidutch Geplaatst: 11 maart 2014 Geplaatst: 11 maart 2014 nu ja waarom niet? de dubbing is uiterst goed moet ik zeggen / toegeven (van engels naar duits) dat was wel anders bij dubbing van de origineel taal vroeger. en het is op ZDF NEO in FTA (free to air) dus misschien heeft u die oude aflevering gemist. ciao Dark & Long , Drift 2 Dark Train Underworld
di-on-air Geplaatst: 11 maart 2014 Auteur Geplaatst: 11 maart 2014 Jammer dat er geen Engelse geluidsspoor meeloopt. Verders had ik er anders wel graag Duitse ondertiteling gehad. Maar dat ontbreekt ook. Toch wel moeilijk te volgen. Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger. Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen, History en MTV NL in HD.
edbe Geplaatst: 5 april 2014 Geplaatst: 5 april 2014 je moet niet alles in Duits volgen...... 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen