horzel Geplaatst: 11 maart 2014 Geplaatst: 11 maart 2014 Na vele jaren de Philips DST-6073 digitale tuner gebruikt te hebben, ben ik op zoek naar een nieuwe ontvanger. *1 compatible met Canal digitaal hd sd zonder CI module *2 Hardeschijf ( niet extern, als NAS te gebruiken op mn netwerk. *3 geschikt voor Internet
Gast Mimisiku Geplaatst: 11 maart 2014 Geplaatst: 11 maart 2014 Na vele jaren de Philips DST-6073 digitale tuner gebruikt te hebben, ben ik op zoek naar een nieuwe ontvanger. *3 geschikt voor Internet Je bedoelt toch hopelijk niet om te gaan WAN Sharen hoop ik ??
Tonskidutch Geplaatst: 11 maart 2014 Geplaatst: 11 maart 2014 Hoi, *1 compatible met Canal digitaal hd sd zonder CI module *2 Hardeschijf ( niet extern, als NAS te gebruiken op mn netwerk. *3 geschikt voor Internet 1 dus een softcam die een CI vervangt (Linux box met enigma2) 2 dus een PVR met ethernet aansluiting voor je lan of al ingebouwd wifi (Linux box met enigma2) 3 moeilijke term; want wat men alles wil met internet > streamen / downloaden / iptv / hbbtv / updaten / extern benaderen per iPhone (Linux box met enigma2) onder andere allemaal mogelijk en op de top modellen van clark tech ET serie of VU+ je moet echter wel wat basisinfo willen lezen over het inrichten > allemaal te vinden in de subfora receivers. ciao Redemption Day Sherel Crow, Johnny Cash
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen