Ga naar inhoud

vandaag kreeg ik een mooie mail van canaldigitaal

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Per mail een soort tevredenheids onderzoek !

U heeft een abonnement bij CanalDigitaal. Wij zijn benieuwd naar uw ervaringen, zodat wij onze service kunnen verbeteren. Via onderstaande link nodigen wij u uit om in enkele minuten uw ervaringen te delen.

Om objectiviteit te waarborgen hebben wij het onafhankelijke bureau Feeddex ingeschakeld om uw reactie te verzamelen. Uw respons zal, indien gewenst, anoniem verwerkt worden. U kunt dat in het formulier aangeven. Feeddex verstrekt uw persoonsgegevens niet aan andere partijen.

Alvast hartelijk dank en veel plezier met CanalDigitaal!

Met vriendelijke groet,
image.png

Marco Visser
CanalDigitaal

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Geplaatst:

als je niet meedoet ben je ook geen "tevreden of ontevreden partij" voor Canaldigitaal

dan ben je een abonnent zonder wensen inzake de verbetering van de diensten.

:D

je moet niet hoor, maar eindelijk eens je stem geven kan hulli helpen :grin:

Redemption Day

Sherel Crow, Johnny Cash

Geplaatst:

Vandaag ook gehad bij TVVL. Vind toch dat iedereen dan zijn eigen mening er over moet zeggen en zo een kans niet laten liggen .wat er moet en niet moet of zeker moet gebeuren gr......

Sonny led 32itch TV   M7 MZ-101 HD 80cm schotel4losse lnbs 0.1 VISSION ontv.13-19-23-28.bassic+

Geplaatst:

Ik ook nog een hoop tijd ingestoken ook en gevraagd of ze me evt. wilden contacten voor verdere uitleg, nooit meer wat van gehoord.

Dus ik ga daar zeker niet weer tijd in steken want heb niet echt het idee dat ze er iets mee doen.

VU+ UNO 4K & VU+SOLO2 openpli 4.0 multifeed astra 1,2,3 & hotbird

Gast Mimisiku
Geplaatst:

Al eerder enquete verzoekjes gehad van Canal Digitaal. Ook ingevuld (destijds het verwijderen van Discovery Science, 13th Street en SyFy.. Inmiddels zijn de laatste 2 weer present. Of het echt iets van doen heeft met de enquete blijft gissen. Maar ja: niet geschoten is altijd mis zeg ik maar...

Geplaatst:

Ik heb laatst via een klanttevredenheidsonderzoek mijn ongezouten mening over CanalDigitaal gegeven.

Daarbij heb ik bij elke vraag duidelijk aangegeven dat er bij hun niets is wat goed gaat of deugd behalve als het hun uitkomt.

Na het versturen een dank je wel gekregen met totaal geen reactie op de diverse punten die voor verbetering vatbaar zijn bij CanalDigitaal.

Wel vonden zij dat zij een 10 van mij hadden gekregen voor hun functioneren, ik had duidelijk een 1 gegeven.

Kort om, zelfs zo een simpel onderzoekje lukt CanalDigitaal niet eens om foutloos en fatsoenlijk te houden en of te interpreteren .

Ze beantwoorden het met een standaard briefje en doen er verder niets mee, hooguit de klant tonen maling aan de klant te hebben.

Arrogantie ten top maar helaas dat kunnen zij zich permitteren zolang zij in Nederland de enige satellietprovider zijn.

Geplaatst:

Ik heb diverse aanbieders gehad,en als je het slecht past,kan je iedere aanbieder slecht maken.ik doe meestal mee als ik enquête 's krijg van tv aanbieders.Je kan dan hopen dat ze het juist lezen,en dat ze beteren.Maar ik heb het gedacht dat de ene niet beter is dan de andere.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen