Ga naar inhoud


NUON hele slechte communicatie


Jürgen

Aanbevolen berichten

Sinds jaren ben ik al klant bij Nuon maar erger mij nu in toenemende mate aan het feit dat de communicatie met hen ver onder de maat is of beter gezegd bedroevend is.

 

Als je naar hen belt moet je vaak 30 minuten of langer wachten (kosten!) en ook dan wordt de verbinding regelmatig zonder enige reden verbroken.

Vragen die ik via een contactformulier indien worden meestal pas na 3 weken (soms nog langer) beantwoord of helemaal niet.

Andere opties om te communiceren zijn er niet.

 

Als je een 3-jarig contract hebt dan hoef je niet zo vaak met hen te communiceren maar zoals nu dat ik een andere contractvorm wil kiezen is dit wel heel lastig.

Op 26 februari heb ik per mail een voorstel van hen bevestigd maar tot op heden geen enkele reactie en ook via Mijn Nuon zie ik nog steeds geen wijziging in mijn contractvorm.

 

Nu kan ik natuurlijk naar een andere leverancier overstappen maar dan vraag ik me af of de communicatie met andere leveranciers beter verloopt.

Wat zijn de ervaringen?

 

 

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb jaren geleden ook probs gehad mijn ex had ons toen aangemeld bij de nuon toen bestonden ze nog niet zo lang nl , ik ben toen weer terug gegaan naar essent heb mijn contract netjes opgezegd bij nuon toen .

Maar wat een zeik toen man , ik heb maanden voor nuon betaald toen en voor essent wat toen mijn leverancier was bellen brieven noem maar op .

uiteindelijk ik liet alles altijd storneren stond een deurwaarder aan de deur ik heb toen netjes mijn bevestiging van opzegging getoont enz die vent viel de mond open nooit meer iets gehoort erna van nuon .

Slechte organisatie zou ik zeggen als je maar blijft betalen is alles okay , ik zou zeggen gewoon aangetekent opzeggen indien in jouw geval dit kan dan en de rest laten lopen of je nieuwe leverancier alles laten regelen .

 

1pm

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

-ik kan je enkel adviseren je er niet aan te blijven ergeren maar te gaan praten met diegene die een echalon hoger staan en de supportdesk aansturen of nog hoger op de ladder staan.

-de nieuwe ontwikkelingen onder de energieleveranciers betreffende de klantvriendelijkheid en 1:1 inzage in verbruik en rekeningen is al in het beta stadium. { het beheer en de administratie zal daarmee "beter" worden }

Garden Party

Mezzoforte

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon deelnemen aan een collectief, meestal ben je goedkoper uit (ik heb nog nooit een overzicht gezien waarin NUON het goedkoopst was) en kijkt zo'n leverancier wel uit om klachten te krijgen omdat dan zo'n collectief niet weer bij hun aan zal kloppen met een paar duizend klanten op een presenteerblaadje.

En bevalt het niet, volgend jaar kun je gewoon weer overstappen.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon deelnemen aan een collectief, meestal ben je goedkoper uit 

 

Het gaat mij niet om de tarieven want dat is voor ons minder van belang omdat we in de winter 6 maanden afwezig zijn.

Het gaat mij om de klantvriendelijkheid / communicatie / responstijd op vragen.

 

Ik zou ze gewoon een Twitter bericht sturen #nuon... reageren ze meteen is mijn ervaring.

 

Dat heb ik ook gelezen en misschien moet ik nu toch maar eens besluiten om een Twitter account aan te maken alhoewel ik daar nu niet zo'n voorstander van ben.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je belt b.v. Essent of Oxxio o.i.d. zegt ik wil stroom van jullie , ik zit bij Nuon regel het maar. Binnen een week heb je Nuon aan de lijn die vraagt waarom ga je weg ,dan zeg jij Jullie zijn te duur ,krijg je meteen een aanbod van tientjes goedkoper als je bij Nuon blijft.

En daar gaat het toch om , puur voor de centjes . :)

Groeten Willy

 

 

Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat ik mijn negatieve ervaringen ook op het Nuon forum had geplaatst heeft Nuon nu ook gereageerd en haar verontschuldigingen aangeboden, hen blijft ook iets anders over.

Het prijsgunstige 1-jarig vaste contract gaat zoals in het voorstel omschreven nu per 1 april in.

 

Overigens constateerde ik toch dat ook bij andere aanbieders de gewone directe communicatie te wensen over laat.

Schijnbaar reageert men op ongenoegens geplaatst via Facebook, Twitter ed. wat sneller dan via een contactformulier / e-mail.

 

Voorlopig kan ik weer een jaar vooruit. :)

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

-ik kan je enkel adviseren je er niet aan te blijven ergeren maar te gaan praten met diegene die een echalon hoger staan en de supportdesk aansturen of nog hoger op de ladder staan.

-de nieuwe ontwikkelingen onder de energieleveranciers betreffende de klantvriendelijkheid en 1:1 inzage in verbruik en rekeningen is al in het beta stadium. { het beheer en de administratie zal daarmee "beter" worden }

Huh, hoe kom je een echelon hoger. De zeg maar mensen met beslissingsmacht schermen zich lekker af van het publiek. Als ik vraag mag ik je baas spreken dan word ik bijna uitgelachen. Ik kom er nooit doorheen.

 

 

Bij Nuon werd mijn contract ineens opgezegd terwijl ik niet echt achterliep. Nuon kon niets zeggen en verwees naar deurwaarder. Die kon niets zeggen en verwees naar Nuon. Afijn ik ben blij dat ik van Nuon af ben. Vroeger, toen het nog overheid was, kon je naar een loket toe. Nu is het een groot callcenter en daarboven zitten denk ik de bonusmannen, die zich vooral inzetten voor hun eigen zaak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...