Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

streams t.b.v. IPTV bekijken kan door de juiste gegevens via de dreamboxedit in favoriet / bouqet toe te voegen

in sommige settings van derden staan die al opgenomen

dat kun je dus zelf uitzoeken en aanpassen

of

dan neem je settings van iemand die zich er al moeite voor gedaan heeft en cultura24 erin heeft opgenomen

als die lijst in de receiver staat > naar desbetreffende bouqet gaan, stream kiezen, effe wachtuh en kijken maar!

(hier enkel een voorbeeld van satje07 zie afbeelding)

HBBTV is iets anders

Redemption Day

Sherel Crow, Johnny Cash

Geplaatst: (aangepast)

Goede vraag DIGIVIEW

als ik zelf de streams zoek van dergelijke zenders op meer dan één website en op speciale IPTV info websites, vind ik er geen enkele van die Nederlandse xxxxxxx24 zendernamen die werkt...

met een udp proxy kan ik echter wel massa's aan buitenlandse streams afspelen per internet op de VU+

een en ander voor VU+ en VTI over de IPTV list Updater is hier te lezen

(de internet links wisselen bij veel van die IPTV streams en is daarmee niet een vast gegeven ~> moet dus telkens geupdate worden)

ciao

aangepast door Tonskidutch

Redemption Day

Sherel Crow, Johnny Cash

Geplaatst:

dat opnemen van streams in je settingslijst is niet makkelijk, ik wist er eerst ook niets over maar heb me aan de hand van goede voorbeelden de resultaten en methodiek bekeken. (dat was dus geen prikje lieve radio man)

je moet namelijk die streams IPTV list, ook allemaal vinden en kunnen overzetten naar dreamboxedit

daarom schrijf ik het immers ook hoe je dat kunt doen.

en ja jammer dat cultura24 daar niet onder valt.

ciao ;)

Redemption Day

Sherel Crow, Johnny Cash

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...