Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik ben helemaal nieuw op het gebied van satelliet tv, daarom een paar vagen hier op het forum.

Wat kun je het best kopen om mee te beginnen voor op de vakantie, we gaan dit jaar naar Hongarije.

Op marktplaats zie je veel schotels met ontvanger voor bij komen.

Hoe groot moet de schotel minimaal zijn!! Het kleinst is volgens mij 35 cm, kan je daar alles op ontvangen.

En welk abonnement  kan je het best nemen, volgens mij is er een vakantie abonnement te krijgen via canaldigitaal

Wie kan mij een beetje in de goede richting brengen…..

Groeten

Klaas 

Geplaatst:

Zowel de Astra 19,2 als de Astra 23,5 kun je in Hongarije met een 60cm-schotel ontvangen. Daar past ook de duo-lnb van CanalDigitaal op.
Natuurlijk kun je de Nederlandse zenders ook nog wel met een kleinere schotel ontvangen, maar daar past geen duo-lnb meer op. Dat betekent dan dat je de satellietschotel moet verstellen als je van zenders gaat wisselen van de Astra 19,2 naar de Astra 23,5. Het is maar wat je wilt.
Het lijkt me het makkelijkste gewoon een Triax 64 te nemen want die arm kun je zo inklappen en is makkelijk mee te nemen.
Als je een duo-lnb neemt, moet je die in Hongarije gewoon horizontaal zetten en niet 11 graden schuin zoals wordt aangegeven voor Nederland.

Ja en een recreatie abonnement is een goede optie. Kijk maar eens op de site van CanalDigitaal. Met dit abonnement kun je tv kijken in de periode van 21 maart t/m 21 september.

Geplaatst:

En zo te horen, bent u niet zo op de hoogte van Sat TV, dus hier een goede raad,

Koop niet te snel 2e hands en koop liever iets goedkoops in een winkel.

Want als u niet oppast, koopt u zonder het te weten een SD ontvanger, en dit moet een HD ontvanger zijn.

Can. Digitaal heeft al veel zenders omgezet naar een techniek, die ALLEEN in een HD ontvanger zit.

En met de nieuwe aanwinst, wilt u toch ook wel beeld hebben, nietwaar?.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Geplaatst:

Misschien kennen jullie deze uitdrukking; "er komt een dominee voor bij"

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen