Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Goedendag nog even, betreft LNB.

Zoals eerder gemeld heb ik de primefocus c-120 setup en bestel daar een multifeed arm voor.

Nu heb ik de keuze uit bijv 2 verschillende LNB's om er naast te zetten.

bv. de Inverto pro quad + terrestrial universal LNB 0.2 db

of de inverto black multiconnect Dielectric twin 23mm LNB 0.2db

Ben beetje bang dat de gewone LNB moeite geeft met afstellen naast de prime focus?

en de LNB met terrestrial functie iemand ervaring mee?

Gaat erom dat deze laatste dus smaller is, is dit nodig, zit de boel zo dicht opelkaar dat de 'gewone' LNB niet naast de primefocus past?

hier de links naar de producten maar voor het geval de links hier niet mogen moeten ze opgezocht worden.

***Links naar webshops verwijderd***

http://www.inverto.tv/products/product.php?section=1&id=70

http://www.inverto.tv/products/product.php?id=77

mvg

Ron

aangepast door ceesv

dm600pvr, dm7025+ maar komen te koop, ik ga over op HD vu+solo2 of gigablue quad+ . Het is Gigablue HD 800 UE plus geworden!

Geplaatst:

Dat zal ik op moeten meten, de schotel is een 'teleste' maar al 20 jaar oud, nergens terug te vinden dus zal ik dit weekend het dak op gaan om het op te meten, in 1 van de posts in de draad van canaldigitaal zenders weggevallen had ik een foto geplaatst, de diepte weet ik niet maar doorsnee is 2,30 of 2,40.

dm600pvr, dm7025+ maar komen te koop, ik ga over op HD vu+solo2 of gigablue quad+ . Het is Gigablue HD 800 UE plus geworden!

Geplaatst: (aangepast)

De reden waarom ik een beetje zit te hannesen dus is omdat alles net even anders is, de primefocus die ik heb is een slag groter(doorsnee 80mm) terwijl wat ik hier vind 79mm is, de multifeed arm is ook niet precies wat gelijk zou passen, die sat webshop hier in Finland waar ik naam niet van mag noemen blijkt nu of naar mag linken heeft net weer iets anders spullen . Dus zal ik met kunst en vliegwerk wat pas moeten gaan maken. Ik zie dat op een offset schotel vaan een monoblok gebruikt word dus liggen de LNB's wel heel dicht tegen elkaar aan, in mijn primefocus is de afstand LNB schotel veel verder weg maar ik moet wat gaan knoeien, gelukkig heb ik wel een goede sat finder. 

ps reclame maak ik niet voor die winkel trouwens want zo goed zijn ze niet, duurt 3 dagen eer ik een heel summier antwoord krijg op mijn email, komt er op neer dat ze niet zo precies weten waarover ze praten maar moet het zelf uitzoek en sinds ze de enigen zijn hier met die spullen heb je geen keus.

aangepast door throw

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...