Ga naar inhoud


Opgeslagen antwoord concept


trust

Aanbevolen berichten

Als ik een bericht of antwoord aan het typen ben en dit duurt wat langer omdat ik iets op moet zoeken , verschijnt na enige tijd de melding : dit bericht is opgeslagen met de tijd erbij .

Het is me alleen niet duidelijk waar dat opgeslagen is .

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Op de sat4all server!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Da's mooi Cees , maar kan ik dat weer tevoorschijn halen ?

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Eh, boven het bericht staat sat4all - algemeen - off topic 4 all - opgeslagen antwoord concept?

 

Ah, dat is de titel van dit onderwerp, ik ben bang dat het wel wordt opgeslagen, maar dat een eventuele oproep toets niet is vrijgegeven in de software.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Da's dan weer jammer ! Het is me weleens gebeurd dat een hele lap tekst door een foutieve handeling , foetsie was .

aangepast door trust

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wil je dat voorkomen kan je zo'n tekst in word typen en daarna in een bericht kopiëren.

Je zou nog kunnen kijken bij "mijn berichten" in je profiel.

 

Bij editor opties, rechts boven in de menubalk van je editor heb je wel de optie om opgeslagen inhoud te wissen, maar niet om die te downloaden naar je editor.

Ik ga ervan uit dat deze optie niet beschikbaar is gesteld in de board software.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Ik heb deze melding zelf nog nooit gezien en ik gebruik firefox.

 

Welke browser gebruik je en weet je wel zeker dat de forum software dit doet en niet je browser?

 

Kan je er eventueel een screenshot van maken?

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik gebruik ook firefox.

 

Wanneer je een bericht schrijft verschijnt er in de grijze balk onmiddellijk onder het tekstveld elke 2 a 3 minuten een tekstregel met de mededeling "Inhoud automatisch opgeslagan om xx.xx".

Ik heb vannacht een niet verzonden bericht in dit onderwerp geschreven (test) en de computer afgesloten.

 

Wanneer ik nu in dit draadje een bericht schrijf zie ik in de balk onder dit bericht de tekst "Bekijk automatisch opgeslagen inhoud (vandaag, 00.31 )  Laatst automatisch opgeslagen 10:13:52".

 

Wanneer ik op die mededeling klik verschijnt een tekstveld "opgeslagen inhoud" met de tekst van afgelopen nacht en een knop inhoud herstellen.

 

De sleutel is kennelijk uitloggen en opnieuw inloggen en dan naar het niet verzonden bericht gaan.

 

Kennelijk een niet gedocumenteerde feature van de software.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Het is dan wel erg merkwaardig dat ik zelf met firefox en een normale gebruikersaccount dit niet zie.

 

Image1.jpg

 

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Even een schermafdruk.

 

 

Automatisch opgeslagen.jpg

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Nu een nieuwe reactie en bij het openstaande scherm uitloggen.

 

Wanneer ik opnieuw inlog en naar dit bericht ga en een nieuwe reactie begin te schrijven kan ik door op de mededeling onder het tekstveld te klikken naar dit tekstblok gaan.

 

Drukken op de toets "Inhoud herstellen" verplaatst de opgeslagen tekst naar het "reageren" veld.

 

De "Easter eggs" zijn vroeg dit jaar. :D

Opgeslagen inhoud.jpg

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het duurt ongeveer 1 a 2 minuten, dat zie ik de mededeling.

 

Trust ziet hem ook, en ik herinner mij die mededeling al heel lang te zien, ik had alleen nog nooit uitgezocht hoe het systeem in elkaar zat.

Dus zowel een moderator als lid zien hem, het is dus geen rechtenkwestie.

 

Misschien is het een premium dienst waar je eerst bonuspunten voor moet verdienen. :grin:

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...