trust Geplaatst: 15 maart 2014 Auteur Geplaatst: 15 maart 2014 Probeer ik het ook even . Ik kan daarna gewoon doortypen. Ook als je de site verlaat en weer terug komt ? Ik had gister in dat topic later een nieuw antwoord gepost , als ik nu uitlog en weer terug kom , is dat gisteren z.g.n. automatisch opgeslagen bericht , niet meer terug te vinden . Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging . Octagon SF8008 4K Edision Primo IP S2 Dr.HD F16 1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ 1.2 m Echostar Offset aan schuur 53º E 34.5 W Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka
Mojo Geplaatst: 15 maart 2014 Geplaatst: 15 maart 2014 Na uitloggen is de tekst inderdaad verdwenen You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Beheerder Michel Geplaatst: 15 maart 2014 Beheerder Geplaatst: 15 maart 2014 Heb je dit vinkje in de editor opties misschien aan staan? Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Mojo Geplaatst: 15 maart 2014 Geplaatst: 15 maart 2014 Nee. Bij beide opties staat geen vinkje. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Moderator wiz Geplaatst: 20 maart 2014 Moderator Geplaatst: 20 maart 2014 wis je cookies Mojo? VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
Moderator ceesv Geplaatst: 20 maart 2014 Moderator Geplaatst: 20 maart 2014 Die opgeslagen tekst komt terug wanneer je na het uitloggen en weer inloggen als eerste terug gaat naar het betreffende onderwerp en daar in de reageren box je cursor neerzet?! Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Sprietje Geplaatst: 20 maart 2014 Geplaatst: 20 maart 2014 Ik heb nergens last van. Ik schrijf alles eerst in een tekstbestand en kopieer het dan. Zo heb ik al 3500 pagina's tekstbestand op mijn computer staan voor dit forum die ik ook altijd weer terug kan kijken eventueel met zoekfuncties.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen