Ga naar inhoud


Schadevergoeding airline


Drs. IJzerbout

Aanbevolen berichten

Hallo satters,

Vanwege "severe weather conditions" was mijn vlucht uren vertraagd in Dubai met het gevolg dat ik mijn aansluitvlucht in Manama heb gemist.

 

Beste Drs, had je eens uit het raam gekeken dan was je blij geweest dat je op hotel mocht blijven: kijk maar:

 

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites


Klopt...ik had het helemaal niet meegekregen. Ik was al om 19h00 in de lounge terwijl mijn vlucht om 23h35 zou vertrekken. Hapje, drankje...heerlijk Arabisch eten, krantje lezen, emails afhandelen, dutje doen etc. Dus naar buiten heb ik eigenlijk helemaal niet gekeken.

Op een gegeven moment kwam er zo´n gozer van Gulfair om te vertellen dat de vlucht vertraagd was. Ik geloof dat we om 04h00 pas vertrokken. In ieder geval, toen ik in Mamama aankwam was het al licht..dus ik was er helemaal klaar mee.

Maar nogmaals ze hebben me in een goed hotel gestopt: Golden Tulip, niks mis mee met die tent.

Alleen een hele zondag in dat sjaggarijnige Bahrain? Tot ´s avonds 24h00? Kan me wel wat leukers voorstellen. :D

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Drs. IJzerbout,

 

 

 

 

Kennissen van mijn kinderen wonen op loop afstand van het vliegveld van Dubai, de uitnodigingen lopen al een paar jaar, vandaar mijn vraag. Ik denk dat je al wel eens een foto van de man in kwestie gezien hebt in de locale en / of landelijke kranten  ;) , alleen moet je hem dan wel kennen en weten hoe hij er uit ziet .

De kans is groot,dat als je daar uit gaat naar een evenement, hij dat georganiseerd heeft.

 

Misschien gaat er wel een belletje rinkelen bij jou, gr.

 

 

Zilverster.

 

Is dat een NL ex-voetballer en z´n vrouw? Als dat zo is zullen ze toch wel minstens op the Palm wonen. :grin:

Maar goed, je zegt op loopafstand van de luchthaven? Dan zal het wel Mirdif zijn. Daar woont een kennis van mij en daar zou ik nog niet begraven willen worden..hahaha.

Je kunt nu tegenwoordig ook vertrekken vanaf DWC (Maktoum Airport-Dubai World Center) is gloednieuw...natuurlijk weer gigantisch groot en ligt aan de andere (Abu Dhabi) kant van Dubai. Voor mij is die luchthaven interessanter omdat ik daar dichterbij woon.

Gulfair vertrekt er ook vanaf. Lufthansa niet.

Als nadeel is dat het nog geen Metro-aansluiting heeft. Maar je kunt de bus nemen vanaf de Marina Mall en daar kan ik heen lopen.

Parkeren op DWC is stukken goedkoper dan op DXB, dus als ik voor korte tijd ga ga ik er met de auto heen.

aangepast door Drs. IJzerbout

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Er zijn slechtere plekken om tussen 2 vluchten te moeten wachten.

 

Bijvoorbeeld 12 uur moeten wachten op je doorverbinding in Xiamen. :mad: 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...