Tonskidutch Geplaatst: 26 maart 2014 Geplaatst: 26 maart 2014 Dus eigenlijk, als ik het goed begrijp, is het geen Computer Probleem maar een relatie Probleem Er zijn Mediators voor die Problemen... een onafhankelijke Computer Vakman. Dat kost wat, maar dan heb je der naderhand weer plezier van Second Life Mungo Parker
henkie73 Geplaatst: 30 maart 2014 Geplaatst: 30 maart 2014 (aangepast) beste Tonskidutch, ik heb dit probleem ook gehad. bij mijn waren het lekkende elco's zie foto: als er op de moederbord bolle elco's zitten dan is het einde oefening. de elco's waar geen pijltje bij staat die zijn nog goed. ik hoop dat je er iets aan hebt. gr. henk 30 maart 2014 aangepast door henkie73 helemaal niks meer op schotel gebied ( mis het ook niet)
verkerkbr Geplaatst: 2 april 2014 Geplaatst: 2 april 2014 Hier ook soms problemen met het niet opstarten. Nu vandaag deed het systeem het helemaal niet meer. Geen opstart meer en geen beeld. HD draaide ook niet meer. Dacht onmiddelijk aan een defecte voeding. En wat blijkt, de BIOS heeft een goed werkende batterij nodig anders hapert de startprocedure. Batterij knoopcel vernieuwd en probleem opgelost. Dit probleem schijnt meer voor te komen. Systeem is een Acer Veriton L410.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen