Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik woon vrij afgelegen betreft ontvangst gebied van de 'Digitenne' zoals dat in Nederland heet.

Hier heet het DVB-T of digibox. slecht signaal zo nu gaat canaldigitaal mij een sat ontvanger geven met schotel en smartcard. met de smartcard kan ik dan alleen de kanalen ontvangen die ik met de normale T antenne ook gratis (FTA) zou kunnen ontvangen. Hoef geen maandelijkse abonnement geld te betalen maar eenmalig 60 euro betalen voor ontvanger, schotel en kaart.

Heb ik daar wat aan is de vraag? wat voor ontvanger is dit? welk merk kan ik daar wat mee knoeien betreft Lan sharing naar mijn andere kamers in het huis, kan ik de software aanpassen? iemand enig idee wat voor box dit is?

hier de link naar de canadigital pagina met de box, rechtermuisknop translate pagina naar engels.

http://www.canaldigital.fi/box/hd-digiboksi/329/669

mvg Ron

dm600pvr, dm7025+ maar komen te koop, ik ga over op HD vu+solo2 of gigablue quad+ . Het is Gigablue HD 800 UE plus geworden!

Geplaatst: (aangepast)

Als je intern wil sharen moet je deze box niet hebben. Voor lan sharing moet je een Linux (achtige) box hebben waar CCcam in kan.

Bovendien moet je nog rekening houden met het schotelformaat voor Finland.

aangepast door Mojo

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...