Ga naar inhoud

Permanent Timeshift, terug spoelen tijdens opname na kanaal wisselen.

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Beste,
Voor zover ik kon herinneren, kon ik ergens instellen dat wat je bekijkt werd opgenomen om eventueel terug te spoelen en weer te bekijken en dacht dat ik het had ingesteld dat het opgeslagen werd. Waar wordt dit opgeslagen? En dacht dat er een mogelijkheid was dat je eventueel van kanasl eventjes kon wissellen, terug naar de oorspronkelijk kanasl en dan alsnog kon terug spoelen. Krijgt dit niet voor elkaar.
Had dit ook ooit eens op een duits forum gelezen, maar kan ook dat niet terug vinden. :-( zucht.
Iemand een idee?

aangepast door wiz

VU+ Solo2 - 1TB ssd - VTi 13

• Moderator
Geplaatst:

Het klinkt als permanent timeshift wat je bedoelt.

VU+ Duo4kSe  met VTi    VU+ duo2 met VTi 

Triax 78, astra 1,2,3, HB

Geplaatst:

Iemand?

Ik bemerk, ook ter vegelijking van vroegere versie's, dat bij versneld spoelen, het een seconde sneller gaat dan even stopt en dan weer snel verder spoelt. Meest opvallend bij 128x om het duidelijk te laten zien.

Time shift werkt steeds beroerder. Heb ruim 30GB vrij.

VU+ Solo2 - 1TB ssd - VTi 13

Geplaatst:

Weet niet welk image je gebruikt.

Maar onder Open PLI staat onder Menu--> instellingen--> syteem--> gebruikers interface.

En dan iets over de helft van de pagina staat dan de optie

Timeshift automatisch starten na.

Ik weet niet of je die bedoeld.

Groetjes Alv

Visiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluiting
VU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C

• 2 jaren later...

Weet niet welk image je gebruikt.

Maar onder Open PLI staat onder Menu--> instellingen--> syteem--> gebruikers interface.

En dan iets over de helft van de pagina staat dan de optie

Timeshift automatisch starten na.

Ik weet niet of je die bedoeld.

bedankt voor de tip.

Ik was als een gek aan het zoeken naar de timeshift onder OpenPli 4.0. De extensie permanent timeshift onder Applicaties is blijkbaar nog steeds niet geregeld in OpenPli 4.0. En op het Pli-forum doen ze daar behoorlijk vervelend (om niet te zeggen onbeschoft) over als een onschuldige gebruiker de vraag durft stellen.

aangepast door erikdk

Erik

BigBisat op 13-19-28; Triax 110 op 23.5; Channelmaster 1.2m via Moteck VBox;  Spaun multiswitch; 1x DB800HDse; 2x DB8000HD; 1 x VU+Solo4K. OpenPli. LAN Gigabit. 2 x QNAP HS-251+ met 2 x 6TB Western Digital Red.

Geplaatst:

bedankt voor de tip.

Ik was als een gek aan het zoeken naar de timeshift onder OpenPli 4.0. De extensie permanent timeshift onder Applicaties is blijkbaar nog steeds niet geregeld in OpenPli 4.0. En op het Pli-forum doen ze daar behoorlijk vervelend (om niet te zeggen onbeschoft) over als een onschuldige gebruiker de vraag durft stellen.

natuurlijk word de permanent timeshift niet geregeld via applicaties omdat deze functie

standaard pli4 is. ;)

en wat betreft het onbeleefd zijn op het pli forum, dat zal dan wel een enkeling zijn geweest die onbeschoft

heeft gereageerd op je vraag.

ik kan je garanderen dat wij elke vraag met de nodige ernst proberen te behandelen.

grtz Philip

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Geplaatst:

natuurlijk word de permanent timeshift niet geregeld via applicaties omdat deze functie

standaard pli4 is. ;)

en wat betreft het onbeleefd zijn op het pli forum, dat zal dan wel een enkeling zijn geweest die onbeschoft

heeft gereageerd op je vraag.

ik kan je garanderen dat wij elke vraag met de nodige ernst proberen te behandelen.

grtz Philip

het was niet mijn vraag.

Zie bijvoorbeeld http://forums.openpli.org/topic/37056-permanent-timeshift-install-problem/  , een thread uit februyari 2015.  

het scherm dat topicstarter toont in bericht nummler 1 is identiek aan het scherm dat ik gisteren kreeg.

Antwoord  nummer 2, van WanWizard, Moderator: 'Use the search. Or read up. All 3rd-party packages with the wrong arch no longer install.'  Dat lijkt me wel erg cryptisch als antwoord wanneer iemand een vraag durt te stellen. ikzelf zou er in alle geval niks wijzer van worden.

vooral wanneer in antwoord nummer 4 de patch komt, niet vanwege de moderator, maar vanwege forumlid 'metoo', die blijkbaar iets beter gehumeurd was.  

en dan is dus de vraag waarom de plugin permanenttimeshift nog steeds onveranderd in de feed zit. Ik zou zeggen ofwel verbeter je hem ofwel haal je hem eruit, maar op deze manier blijven we frustraties creëren.  Ik heb nu wel iets bijgeleerd over arch, maar ik vraag me af of ik dit echt nodig had, en of dit de juiste manier was.

Erik

BigBisat op 13-19-28; Triax 110 op 23.5; Channelmaster 1.2m via Moteck VBox;  Spaun multiswitch; 1x DB800HDse; 2x DB8000HD; 1 x VU+Solo4K. OpenPli. LAN Gigabit. 2 x QNAP HS-251+ met 2 x 6TB Western Digital Red.

Geplaatst:

een beetje komen agiteren en klagen over een ander forum, hoort niet

dat is pas echt onbeleefd c.q. onbeschoft

als je de zoekfunctie niet kent, leer hem dan kennen en verdiep je eens in uitleg en gebruik van permanent timeshift

voor vuplus Openpli alsook voor dreambox Openpli een gelijke plugin

m.a.w. je vindt uitleg

de allereerste hulp is ? <> help op uw afstandsbediening drukken

I Am Gone Love You

JESTOFUNK

Geplaatst:

een beetje komen agiteren en klagen over een ander forum, hoort niet

dat is pas echt onbeleefd c.q. onbeschoft

als je de zoekfunctie niet kent, leer hem dan kennen en verdiep je eens in uitleg en gebruik van permanent timeshift

voor vuplus Openpli alsook voor dreambox Openpli een gelijke plugin

m.a.w. je vindt uitleg

de allereerste hulp is ? <> help op uw afstandsbediening drukken

geachte heer Tonskidutch,

1. mijn antwoord in #6 was een reactie op antwoord #5. 

2. u gaat ervan uit dat ik de zoekfunctie niet ken. Dan is het van uwentwege nuttig en aangenaam om er een linkje bij te plaatsen om mij die te leren kennen, 

Algemene opmerking: Nederlanders gaan in de omgang een stuk ruwer met mekaar om dan Vlamingen. Ik kan het weten want ik heb als Vlaming een jaar in Amsterdam gewoond. Wat u als 'rechttoe rechtaan' zou duiden, ga ik 'onbeschoft' noemen.  

Erik

Tja, dat is een cultureel probleem waar wij beiden niet uit zullen geraken.

Na een jaar integratie in Amsterdam is het blijkbaar niet gelukt de vorm van de inhoud te scheiden.

rechtsboven aan elke pagina treft u de zoekfunctie aan, {zie de afbeelding }

indien je in het algemeen forum bent dan zoekt deze funktie middels het ingetypte Woord als Criterium naar alle berichten waar dat woord voorkomt

indien je in een sub forum bent dan zoekt deze funktie middels het ingetypte Woord als Criterium naar alle berichten waar dat woord voorkomt in de subfora

uitgebreidere functie zijn ook mogelijk, maar je moet gewoon eerst eens een woord ingeven als criterium

simpeler kun je het niet uitleggen aan een ex-amsterdammer

en ziedaar

in de zoek funktie vinden we meerdere bijdragen die relevant zijn

en zo zoek je alles wat met Openpli en Permanent Timeshift te maken heeft bij elkaar en leest voor het stellen van vragen

post-30989-0-59333800-1474354972.png

post-30989-0-93150600-1474355690_thumb.png

aangepast door Tonskidutch

I Am Gone Love You

JESTOFUNK

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...